Aeroseum 29-30 Mars 2014

Startat av Actros861, 6 november 2013 kl. 15:49:11

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Actros861

Hallå alla glada :)


Tänkte kolla hur intresset är inför Hobbymässan på Aeroseum i Göteborg är?


Vi har plats strax intill entrén.





Upplägget kommer vara lite annorlunda mot vad vi hade förra året. Fokus kommer att ligga på att vi istället har mindre material och lite mer olika istället. Så kan vi hellre flytta det från A till B med landsväg i mellan, vilket också betyder att landsvägsekipage har enklare att ta sig fram :)


1. Ellis
2. Eirike93
3. Olof
4. MrLinds
5. Cege
6. Swe2540
7. Actros861
8. Tarzzan
9. Hajen
10.vicke rc r620

Lumbago och 802 egen monter med 1:87-fordon
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Ellis

MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

Eirike93

Blir det av så hoppas jag på att kunna komma!
Mvh
Erik Halvorsen
Scania R620, 25,25 styckegods, fullhöjd!
XXX Tungdragare, 10x8
4-axlig tipptrailer

Olof

Jodå, här finns oxå intresse såklart :-)
Mvh, Olof!

Lumbago

Jag och 802° har anmält oss till mässan. Vi kommer att ha en egen monter med landskap där vi kör våra 1:87-bilar.

MrLinds

hmm det här låter intressant. både 1/14 och 1/87 man kanske skulle ta och åka ner.

cege

#6
Jag e på om inte jobbet vill annat!
Kanske samkörning?

// Classe
Det blir aldrig fel, bara annorlunda!

Mad Max

Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Tarzzan

Intresserad helt klart om jobb inte e vägen

Hajen

#9
Jag är nog intresserad ! Får kolla med jobb och chefen där hemma, samt se om man har nått som går att köra!

Actros861

Härligt att så många är intresserade <tumb>
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Actros861

Aeroseum vill ha definitivt besked för vilka som kommer en månad innan mässan med tanke på utställarkort osv
Jättebra om vi kan få in anmälningarna senast den 26/2 så hinner vi sammanställa allt och skicka in till dem :)
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Mad Max

Jag får nog kasta in handduken denna helgen. Måste jobba. Har semester veckan efter för Dortmund besöket. Så det blir att jobba tyvärr.
Hoppas ni får kul!!
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Olof

#13
Just hemkommen efter ett möte med dom på Aeroseum! Våran plats ligger bättre iår, är större och vi har den helt för oss själva!
Vi har tänkt oss runt 1kbm med fin sand. (Ska höra med lite vänner om vi kan lösa det billigt) så eventuellt blir det en liten trackfee. Återkommer om detta.

Vilka fordon har ni tänkt ta med er?
Intressant då jag behöver veta lite vad vi skall ha i montern. Eventuell lastkaj osv..

Så, hade varit väldigt välkommet om ni som skall komma kan skriva vilket/vilka fordon ni har tänkt ta med er. (Inget bindande)

Jag har med mig krokbilen med någon burk och maskinflak. Plus kärran som fortfarande är WIP.
<happy>
Mvh, Olof!

Ellis

Jag tänkte dyka upp med min dragare, kyltrailer och halvfärdig maskintrailer. Även traktorn följer med och kanske med påbörjad tippkärra.
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare