Intressekoll : Gemensam lokal på västkusten?

Startat av Poppe, 2 oktober 2013 kl. 10:45:57

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mad Max

Jag är helt klart intresserad men det beror på hur många vi blir härifrån. Tycker det är ett jätte bra engagemang av dig och hoppas verkligen vi kan bli några stycken <tumb>
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Poppe

Jag har letat aktivt till och från sedan 2009-2010 då det blev för mycket däcksoppa på Väst-8 där vi körde. Det är så otroligt svårt att hitta något till överkomligt pris närmare Göteborg.
Vi är några som åker till lokalen idag för att reka, jag återkommer med bilder och mer info.


Är lokalen så intressant som vi tror att den är så skall vi försöka få ihop det hela och jaga sponsring mm.
Återkommer förhoppningsvis ikväll eller imorgon.  :)
mvh // Poppe
www.RCDrifters.se

nalle

Hade jag bott i närheten hade jag gärna varit med aktivt på detta. Nu har jag varken bil eller närhet men jag beundrar initiativet!

Poppe

En återkoppling efter att vi var och undersökte den tänka lokalen igår.


*Kort och kort sammanfattat så är inte denna lokalen intressant då den inte alls uppfyller våra önskemål.
För många frågetecken och överlag ett överpris med tanke på skicket och avsaknad av toalett och vatten.


Vi kommer att börja köra drifting i en lokal i Kungsbacka där vi varje gång får rulla ut matta innan vi köra.
Sökandet efter lokal fortsätter.
mvh // Poppe
www.RCDrifters.se

rcmicke


Poppe

Citat från: rcmicke skrivet 23 maj 2014 kl. 12:42:08
Hej
Var i Kungsbacka
Varlabergsvägen - LANBIT's lokaler om jag inte minns fel.
mvh // Poppe
www.RCDrifters.se