Nytt projekt..

Startat av SLDRS, 22 september 2013 kl. 14:30:41

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

SLDRS

Igår var jag på Bauhaus och köpte lite aluminiumlister och plexiglas. Tillbringade sedan dagen/kvällen med en såg för att få alla bitar i den dimension jag tror jag vill ha dem i..Detta är ett prov och blir det bra blir det kankse ett färdigt släp en dag.. Byggandet går vidare idag.. Avslöjar inte ännu vad de ska bli.. Ni får gissa allt under byggets gång..  [dance1]


/Thomas

Actros861

Om jag inte minns helt fel så snackade du om en scentrailer på RSB, planen har kanske ändrats sedan dess? Det är i vilket fall där jag lägger min gissning :)
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

SLDRS

Du har koll Actros861..Men dessvärre så var det lite för svårt som första projekt..så den tanken är kvar på ritbordet..och vissa delar tillverkas och prövas om de kan fungera och får plats.. Dock mer motgång än framgång.

Så detta blir ett ekipage som kan passa till scentrailern. Idag har jag borrat hål för hjulaxlar och stänkskärmar..Får se om jag hinner montera innan jag måste åka och jobba..

/Thomas

SLDRS

Bygget går långsamt men säkert framåt..
Nu börjar man se vad det ska bli till slut.. Dock saknas lite axlar och hjul till det ena ekipaget.
De första ska kompliteras med bakljus, Cylinder och ett skåp..




/Thomas

Mullis

Link skåp. Ja, det kommer passa bra till scentrailern...  :)
Blir en sådan för mig, men för 20 - 40 fots containrar...  ;)
/ Mullis

Avesta RC Klubb, member of Avesta Drift Mafia.
Kalmar DRF Projekt