Rclastbilar.se Årsträff 2013 Anmälningstråd

Startat av MrLinds, 2 mars 2013 kl. 18:15:29

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MrLinds

Hej alla medlemmar, :)
Då vi har tänkt att köra en forumträff, så skulle det vara bra att veta hur många som kommer och behöver övernattning.
Jag drar ihop en lista här så kan man svara i tråden så uppdaterar jag eller Actros lista vartsom.
Det finns inget sista anmälningsdatum men det kan vara begränsat med sovplatser.

Rclastbilar.se Årsträff 2013
Plats: Vårgårda
Tid: 31/5-2/6

Kostnad: Det kommer att bli en liten köravgift för att täcka hyra av lokal. Runt 100:- för 2dagar (återkommer när vi vet mer)
Boendekostnad: Boende 220kr/bädd och natt. Finns minst 20 platser

    Namn.                        Antalpers.       Övernattning. 1natt 2nätter          Frekvenzer         Utgår ifrån
1. Andreas, Ampen               1                       Ja 2 nätter                           2,4Ghz           Stockholm
2. Olof, Olof                          1                        Ja 2 nätter                           2,4Ghz            Göteborg
3. Arne-Kristoffer, tåffår        1                       Ja 2 nätter                           2,4Ghz            Norge
4. Bengt, swerecon               1                       Ja 2 nätter                           2,4Ghz            Gotland
5. Riff, ZX210                         1                       Ja 2 nätter                           2,4GHz            Gotland
6. Kenta, Kenta                     1                       Ja 2 nätter                           2,4GHz           Gotland
7. Anders, Actros861             1                       Ja 2 nätter                           2,4Ghz        Osby(Skåne)
8. Kristoffer, MAD MAX           1                       Nej                                        40,665           Göteborg
9. ,Ulooslagg                         1                       Ja 2 nätter                            2,4Ghz           Stockholm
10. Kristoffer, Ellis                  1                       Nej                                         2,4GHz           Lidköping
11. John, SWE IROC               1                       Nej                                        40,835           Stockholm
12.Erik, Eirike93                     1                       Ja 2nätter                              2,4GHz          Strömstad
13.Classe, cege                      1                      Ja 2 nätter                             2,4GHz          hlm/Skåne
14.Rikard,                               1                       Ja 1 natt                                 2,4GHz           Allingsås
15.Kalle, G-Crawler                 1                      Ja 2 nätter                            2,4HHz           Falun
16.Torbjörn ,krankillen            1                       Nej                                        2,4GHz           Lidköping
17.Thomas,Thomsson             1                       Ja 2nätter                             2,4/40,835    Stockholm
18.Sebastian, Battolajnen      1                       Nej                                        2,4GHz           Halmstad
19.Lennart, Hippen                 1                       Nej                                        2,4GHz           Halmstad
20.


Vi återkommer med mer info så fort vi har det.


Olof

Olof
1 person
Övernattning 2 nätter.
2,4Ghz
Utgår från Göteborg

<happy>
Mvh, Olof!

MrLinds

Anledningen till att jag vill att vi fyller i vart ifrån vi kommer är för samåkningsmöjligheter då det är mer lönsamt för alla :)
Men det antar jag att ni förstår <tumb>

tåffår

Arne-Kristoffer
1 person
Overnatting 2 netter
2,4Ghz såklart
Fra Norge (eventuelt 1 ledig plass)
Arne-Kristoffer F. Arnesen
Leimbach Liebherr 922 hjulgraver
Leimbach Hitachi ZX210
Scania R730 Skapbil
Scania R620 Lastvaxlar

swerecon

Vi kommer i bästa fall 4st från Gotland och stannar 2 nätter. Gärna boende. Om det krisar kan vi ha med oss en (som ägaren kallar det) "tattartub" för eget boende. Prisuppgifter för den önskas.
MvH/Bengt

Volvo 250G
Scania 6x4 lastväxlare
Komatsu PC 490

Actros861

Anders 1st, ska höra om det är någon mer som vill följa med
2övernattningar
Allt på 2,4Ghz
Kör från norra skåne, troligtvis med redan en välfylld bil ;)
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

swerecon

Hmm, kanaler. Vet att 3 av oss kör på 2,4. Får kolla med nr 4.
MvH/Bengt

Volvo 250G
Scania 6x4 lastväxlare
Komatsu PC 490

MrLinds

Citat från: Actros861 skrivet  2 mars 2013 kl. 19:07:09
Anders 1st, ska höra om det är någon mer som vill följa med
2övernattningar
Allt på 2,4Ghz
Kör från norra skåne, troligtvis med redan en välfylld bil ;)

Nu är du rolig, du kan lägga in dig själv på listan  <poke> lol

MrLinds

Citat från: swerecon skrivet  2 mars 2013 kl. 19:09:07
Hmm, kanaler. Vet att 3 av oss kör på 2,4. Får kolla med nr 4.

Gör det så kan vi ha koll så det inte krockar någonstans :)

Actros861

Citat från: Ampen skrivet  2 mars 2013 kl. 19:09:27
Nu är du rolig, du kan lägga in dig själv på listan  <poke> lol

Vet jag väll om, men inte min tråd ju, sluta nu vara arbetsskygg och lägg till mig <poke>
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

MrLinds


swerecon

MvH/Bengt

Volvo 250G
Scania 6x4 lastväxlare
Komatsu PC 490

Mad Max

Kommer men behöver ingen sovplats. Bor i Göteborg. Kör på 40 MHz 40'665
Har även lagt ut lite krokar idag på jobbet ang sponsring. Hör av mig ang det så fort jag har ett svar.
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

MrLinds

Härligt Mad Max hör av dig med hur det går. <tumb>

Finns säkert plats att hänga reklam på där nere.

ulooslagg

jag kommer jag mää jag är 1st övernattning 2 nätter 2,4 stockholm