Timmerbil på g

Startat av Assistenten67, 26 september 2012 kl. 22:01:26

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Assistenten67

Fick den..men på delbetalning.. <beer> Äntligen en timmerbil..trala la la..kommer bygga minst en till..troligt två.. <bounce>

thf uppsala

Det där såg ju trevligt ut  <tumb>, vad planeras det för släp till denna då ??

Ellis

En kran ska på hoppas jag  <popcorn>
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

thf uppsala

Där sa du nåt finns ju hur många varianter som helst som förebilder <popcorn>  <tumb>

Mad Max

Snygg! Såg den på Tradera. Grattis!
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Thomsson

Ballt med timmerbil,ett släp till den så är det alla rätt.

Actros861

Jasså du fick den  <tumb>

Satt själv och funderade på att lägga ett bud sen kom jag på att jag behöver nog inte fler projekt :P

Kan nog bli en trevlig bil, en kran längst bak kommer att sitta hur fint som helst :)

http://www.der-getriebedoktor.de/shop2/artikeldetails.php?aid=2905
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Rikard

Trevligt att den hamna här på forumet.  :) ser väl byggd ut och fin
Scania R 620 6x4 Highline

Assistenten67

En av minst 2-3..ska ha iallafall minst 1 till. Klart det blir både kran o vagn. Till denna är planen en 4 axlad..till den andra lite vildare planer. Börjar med bilen och sedan kran. Givetvis kommer jag posta bilder varefter..om jag klarar det  [vogel]

MrLinds

Grattis till en snygg första bil. <tumb>

Mullis

Åh, planer på en till? Kanske en ETT bil? <hands>
/ Mullis

Avesta RC Klubb, member of Avesta Drift Mafia.
Kalmar DRF Projekt

Tspies

Återupplivar denna!
Vill se mer!

Assistenten67

Blev återupplivat..när vi började riva i bilen så upptäcktes att ramen var ihoplimmad..ehhh..så den ramen ligger fint på kanten.Dock växte projektet under resans gång men inga bilder kommer komma än..utan när det vi planerar kommer upp ;-) Kryptiskt så det förslår men den som väntar..lite info, ja det kommer bli kran..ja det blir 4 axlat efter..och kommer väldigt troligt bygga totalt 3 st timmerbilar på sikt [dance1]