Aeroseum 28-29 mars 2015!

Startat av Olof, 18 september 2014 kl. 20:24:08

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Olof

Liten uppdatering ang Aeroseum!

Vi kommer få samma plats som förra året, vilket jag ser som positivt då den är ganska stor och har en mycket bra placering i hallen.  <happy>

Jord kommer vi inte ha. Då Aeroseum inte själva har någon jord får jag isåfall hämta från jobbet. Den jorden luktar hästskit lång väg.. Inte särskilt lämpligt att ha liggandes nere i
berget en hel helg.  :P

Därimot löser jag sand via jobbet. På presenning som vi pratat om tidigare.

Sedan skulle jag gärna vilja veta vilka bilar/maskiner och byggnader man tar med sig så jag kan uppdatera första inlägget med detta och få ett hum om hur montern kommer se ut.
Mvh, Olof!

vicke rc r620


Ellis

Jag dyker upp med dragare, kyltrailer och maskintrailer samt traktor med tipptrailer. Tar även med mig min lastbrygga och en annan liten byggnad. Även lite annat smått å gott typ trafikbuffert, väggrind...
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

Råddeby

Troligen kommer jag på lördagen om de går bra med en dag och då har jag med en tippbill
MVH Micke

MAN tippbil, Scania T164 lasväxlare

cege

Planen är tipptrailer, maskintrailer och Kyltrailer.
Två dragbilar och staket.

// Classe
Det blir aldrig fel, bara annorlunda!

Peteruqh

Dragbil och maskintrailer från min sida. Hinner inte få något mer färdigt.  :(
/Peter

Mad Max

Jag kommer. Förhoppningsvis även på söndagen, har blivit lite ändrade planer.Skulle det inte funka på söndagen så kommer jag i alla fall och hjälper till och städar på eftermiddagen. Det är fotboll, hockey och dans med barnen, fullt ös  :)

Har med mig en st grävmaskin med masintrailer. Tyvärr är grusbilsprojektet långt ifrån färdigt.
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

vicke rc r620

även  bensinstation och staket m.m.

Actros861

Tänkte jag skulle skriva upp mig här men det behövdes tydligen inte, någon har redan fixat det ser jag... Olof <poke>
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Swe2540

Tar med svarta dragaren med kyltrailer är planen då man har så stor bil nu för tiden
Magom cat320 programmerare :)

Olof

#40
Citat från: Actros861 skrivet  1 februari 2015 kl. 16:19:56
Tänkte jag skulle skriva upp mig här men det behövdes tydligen inte, någon har redan fixat det ser jag... Olof <poke>

:P

Uppdaterat första inlägget med lite info och ihopräkning av ekipage. Ser ut att kunna bli en ordentlig samling!  <happy> <happy>
I förra veckan skickades även orderbekräftelsen in på plats och bord.

Ideér på vad man skulle kunna bygga med etreprenadmaskinerna uppskattas!

Vi har flera presenningar så man hade kunnat ha delade platser. Bygga fungerande bro var en kul idé!
Mvh, Olof!

Crack

Finns det några videos på hur det va förra året?

Ellis

Här är en liten snutt...
https://www.youtube.com/watch?v=b9vw3X8ghaA

Dock inte så mycket av entreprenaddelen...
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

Olof

Mvh, Olof!

Swe2540

Trucken kan följa med upp med om vi har någon nytta av den
Magom cat320 programmerare :)