Aeroseum 28-29 mars 2015!

Startat av Olof, 18 september 2014 kl. 20:24:08

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Olof

(Saknas av någon anledning flera filmer, men denna blev det iallafall:
(1080p kommer, YT som jobbar..)

https://www.youtube.com/watch?v=Bu3oZm1BbKg&feature=youtu.be

Ska gå igenom lite bilder oxå..
Mvh, Olof!

Mad Max

Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Swe2540

Tackar alla för en riktigt trevlig helg. Tur vi har ett skyddsombud som tar hand om oss eller vad säger du Ellis :)
Magom cat320 programmerare :)

Olof

#108
Lite bilder från mig!


























































Mvh, Olof!

Peteruqh

Kan bara hålla med er andra. En riktig kanonhelg! Tack! <tumb>
/Peter

krankillen


Ellis

Tackar för en trevlig fredag och lördag, antar att söndagen var lika trevlig! Passar på att tacka Peteruqh för bärgningshjälpen när jag fick kardanhaveri 2 mil (skalenliga mil) från verkstaden efter att ha dragit Mad Max´s grävare...med andra ord får Mad Max stå för notan!

Citat från: Swe2540 skrivet 29 mars 2015 kl. 21:25:14
Tackar alla för en riktigt trevlig helg. Tur vi har ett skyddsombud som tar hand om oss eller vad säger du Ellis :)

Ja jag har att göra nu ett tag framöver för att försöka häva driftstoppet på lagerhotellet tack vare en paragrafryttare till skyddsombud!
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

Olof

Mvh, Olof!

Mad Max

Citat från: Ellis skrivet 30 mars 2015 kl. 20:17:19
Tackar för en trevlig fredag och lördag, antar att söndagen var lika trevlig! Passar på att tacka Peteruqh för bärgningshjälpen när jag fick kardanhaveri 2 mil (skalenliga mil) från verkstaden efter att ha dragit Mad Max´s grävare...med andra ord får Mad Max stå för notan!

Ja jag har att göra nu ett tag framöver för att försöka häva driftstoppet på lagerhotellet tack vare en paragrafryttare till skyddsombud!

Vi möts upp i Dortmund Ellis så köper jag en ny kardan  <happy> Och bjuder på en fika  [coffe]
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Mad Max

Håller med, fina bilder Olof  <tumb>
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Peteruqh

Citat från: Ellis skrivet 30 mars 2015 kl. 20:17:19
Tackar för en trevlig fredag och lördag, antar att söndagen var lika trevlig! Passar på att tacka Peteruqh för bärgningshjälpen när jag fick kardanhaveri 2 mil (skalenliga mil) från verkstaden efter att ha dragit Mad Max´s grävare...med andra ord får Mad Max stå för notan!

Ja jag har att göra nu ett tag framöver för att försöka häva driftstoppet på lagerhotellet tack vare en paragrafryttare till skyddsombud!
Inga problem! Känns ju bättre att hjälpa varandra, än att sätta käppar i hjulen med paragrafer. Vem vet, nästa gång kan ju något fordon få spanska flaggan.....  [laugh]
/Peter

Lumbago

Trevlig mässa. Tyvärr hann jag bara titta till eran monter lite snabbt två gånger.

Så här såg det ut hos oss:

https://youtu.be/7e4MHykMaHo

https://youtu.be/KDo1sM7nP4Q

Peteruqh

Citat från: Lumbago skrivet 31 mars 2015 kl. 13:25:07
Trevlig mässa. Tyvärr hann jag bara titta till eran monter lite snabbt två gånger.

Riktigt imponerande!  <tumb>
/Peter

vicke rc r620

kommer med lite bilder jag med!!
beklagar att jag är sån dålig fotare <whip>