Aeroseum 28-29 mars 2015!

Startat av Olof, 18 september 2014 kl. 20:24:08

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ellis

Citat från: Swe2540 skrivet 16 oktober 2014 kl. 15:33:23
Trevligt att höra att det finns intresse för oss iallafall:) när vet vi hur stor plats vi får? Får vi inte dubbla utrymmet om vi ska ha jordhög så hoppar jag nog då jag inte har någon gruslastbil

Självklart måste vi se till att både landsvägsåk och grusåk får plats!! Det är enligt mig en förutsättning!
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

Olof

Dubbelt så stor plats finns det ingen möjlighet till.

Självklart ska det finnas plats åt båda typer av bilar och maskiner!
Jordhögen vi tänkt på blir inte alls lika stor som föregående år. Eller så var tanken iallafall.
Mvh, Olof!

Mad Max

#17
Då jag har anmält mitt intresse till Olof att hjälpa till så fick jag en ide'. Alla ni som anmäler er till att komma på mässan kan väl skriva i ert inlägg om ni tänker att ta med er någon typ av landskaps detalj? Typ, staket, bommar,broar,byggnader mm
Tanken är att göra en typ av inventeringslista och planera och bygga montern efter det.
Jag vet att det finns många duktiga, flitiga medlemmar som har fina detaljer. Ta gärna med dem som sagt. Hade varit kul att ge besökarna en grym monter att titta på  <tumb>
Själv tänker jag ta med mig en träbro, markeringspinnar, bränsledepå (mindre variant) och ett gäng gabioner som jag håller på med  :)
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Peteruqh

Jag är med också! Har inga byggnader eller annat än. Kanske dags med ett sidoprojekt...  [cranky] Finns det någon sängplats kvar?
/Peter

Olof

Citat från: Peteruqh skrivet 11 november 2014 kl. 19:16:41
Jag är med också! Har inga byggnader eller annat än. Kanske dags med ett sidoprojekt...  [cranky] Finns det någon sängplats kvar?

Trevligt!  <happy>

Återkommer om sängplats.  :)
Mvh, Olof!

Iccccie

Ska göra allt jag kan för att dyka upp!! Hoppas ha något körklart ;)

Olof

Hoppas du kan Icccie!
Hade gärna kikat på din grävare ;)

Citat från: Peteruqh skrivet 11 november 2014 kl. 19:16:41
Jag är med också! Har inga byggnader eller annat än. Kanske dags med ett sidoprojekt...  [cranky] Finns det någon sängplats kvar?

Sängplats bokad till dig!

Vill fler ha sängplats får ni höra av er snarast. Väldigt begränsat.

Boendet är med enkel standard.

plats för husbil/husvagn finns. Osäkert med el, får återkomma om det är intressant.
Mvh, Olof!

Eirike93

Även jag siktar på att ta mig dit, såklart :)
Mvh
Erik Halvorsen
Scania R620, 25,25 styckegods, fullhöjd!
XXX Tungdragare, 10x8
4-axlig tipptrailer

Olof

Mvh, Olof!

Ellis

Vet vi något om hur stor yta vi får?
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

Olof

#25
Pratade nyligen med dom.
Vi får samma plats och yta som förra året. :)

Material blir troligen matjord på presenning, liknande tidigare år fast lite mindre mängd.
Mer info kommer :)
Mvh, Olof!

vicke rc r620


Mad Max

Ringer dig nästa vecka Olof. Har haft mycket på jobbet men på måndag ser det bättre ut  <tumb>
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Olof

Citat från: Mad Max skrivet 23 januari 2015 kl. 18:48:23
Ringer dig nästa vecka Olof. Har haft mycket på jobbet men på måndag ser det bättre ut  <tumb>

Låter bra!  <tumb>
Mvh, Olof!

Mad Max

Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.