Är det någon här längre?

Startat av SWE IROC, 23 november 2024 kl. 12:53:31

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

SWE IROC

Tittade in en sväng men konstaterade att alla verkar ha försvunnit tråkigt nog, är det någon
som håller på längre?

Jag har alla grejor kvar men börjar fundera på att avveckla dem om man får något för dem,
annars får dom stå kvar på hyllan.

Väl mött alla gamla och nya medlemmar och kul att forumet fått vara kvar hur som.

// John
Mvh // John

Peteruqh

Hej,
Jag finns kvar iaf. :)
Brukar kika in regelbundet, men har inte lagt ut något på länge.
Inte avveckla! Åka på träff är bättre. :)
//Peter
/Peter

SWE IROC

Kul att du kikar in här, att sälja av är väl bara en tanke som dykt upp i och med att grejorna bara står på hyllan och dammar igen.

Skulle vart kul med en återträff med alla som va med från början.
Mvh // John

Gunnar

Hej på er!
Jag är kvar... varenda dag kollar jag och hoppas att någon gör något i en befintlig tråd eller i ett nytt projekt.
Jag håller fortfarande på med mina projekt, inte i samma takt som förr om åren, men det är inte så roligt att skriva om ingen kommenterar som förr. Det var ju pratet kring vad man gjorde som var det roliga.
Jag gillar gula maskiner! STORA!
MVH /Gunnar

Ellis

Jag är också "kvar". Kikar in här på forumet lite då & då. Som Peter säger, behåll maskinerna och åk med på träffar  <tumb>
Förhoppningen är väl ändå att få liv i forumet igen. Vi är ändå rätt många som håller på fortfarande!
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

SWE IROC

Man får väl börja titta in här lite då och då och försöka hålla liv i forumet.

Jag har ju några projekt som ligger i träda, skulle vara kul att komma igång med
något av dem igen.  <tumb>
Mvh // John

Ellis

Citat från: SWE IROC skrivet 27 november 2024 kl. 18:21:52Man får väl börja titta in här lite då och då och försöka hålla liv i forumet.

Jag har ju några projekt som ligger i träda, skulle vara kul att komma igång med
något av dem igen.  <tumb>

Kul, vad är det för projekt?
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

SWE IROC

Citat från: Ellis skrivet 28 november 2024 kl. 21:53:07Kul, vad är det för projekt?

Tänkte bygga en kopia av min egna 1:1 lastväxlare, en Volvo 2023 FH13 -500 med Livab lastväxlare
med urkopplingsbar tandem, har köpt en timmerbil som jag tänke utgå ifrån, skaffat lågt tak
och belysning till den, så det är väl bara att sätta igång antar jag, kanske gör lastväxlaren
statisk i första skedet då jag är inne på att få den så lik som möjligt.  :)

Hade från början tänkt bygga en kopia efter min förra bil som va Ragnsells grön men den nya är
snyggare med vindavisare, sidokjolar, m,m, allt lackat i Scania  grå metallic.  <tumb>
Mvh // John