En tänkvärd text från en pedant åkare <hands>
(https://rclastbilar.se/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1085.photobucket.com%2Falbums%2Fj438%2Fswerecon%2FDiverse%2FIMG_3474.jpg&hash=11ad1da97c981e4d321e3faa2a6a2f6e654b4be4)
Klockrent!! <hands>
Helt grymt!! <hands>
Tror att om jag var maskinförare, så skulle jag vara tvungen att testa hur tuff den där åkaren är på riktigt <wow>
Jag förstår dom åkarna som lägger ner så mycket tid och pengar på att ha schysta fordon, så kommer det ett stolpskott å forstör...
Jag skulle blivit vansinnig
Citat från: Trail Jero skrivet 19 augusti 2012 kl. 14:55:30
Tror att om jag var maskinförare, så skulle jag vara tvungen att testa hur tuff den där åkaren är på riktigt <wow>
Jag förstår dom åkarna som lägger ner så mycket tid och pengar på att ha schysta fordon, så kommer det ett stolpskott å forstör...
Jag skulle blivit vansinnig
Jag är absolut ingen expert inom varken åkarbranschen eller hur det är att köra hjullastare, men misstag kan ju faktiskt ske alla! <poke>
Dessutom, om man är så jäkla rädd för att få en repa på flaket - då bör man inte köra tippbil? <beer>
Jag är absolut ingen expert på att köra lastare men har i alla fall kört lite. Det är inte jättesvårt, och visst kan alla göra misstag. Tror att bilar med denna typen av text kör och hämtar grus ofta på samma ställe och på detta ställe finns ett klantarsle som gör "misstag" lite för ofta. Jag tror väll inte heller att det handlar om att få en repa i flaket för visst är grusbilar mer utsatta än en skåpbil som rullar motorväg alltid. Man behöver inte ha någon fin lack bara det att man är rädd om den lacken som finns där, det blir ju också ganska fina bulor i flaket när en grävmaskins/lastarskopa sopar i.
vi skåpbilar är inte mycket säkrare än grussbilar blir bra med skador på våra bilar oxå under lossnig å lastning <poke>
fast de är nog lika jä...gt vad man en kör ;)