Verkerk leverans

Startat av Andreas, 5 mars 2014 kl. 18:49:08

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Andreas

Hej på er.
Är det någon som har erfarenheter av att beställa grejer från Verkerk-modelbouw? Har beställt och betalat grejer för över 4000kr, men får inget leveransbesked eller bekräftelsemail på att pengarna har kommit fram. Detta trots att jag har mailat både från hemsidans kontaktformulär såväl som svarat på betalningsinfomailet. Brukar det vara strul eller kan jag ha gjort något fel? Lite mycket pengar att inte ha någon visshet i var dem har tagit vägen.
Tackar vänligast för svar. Med vänlig hälsning Andreas

e21242

Har inte haft något problem när jag beställt.
Har varit lång leveranstid några av gångerna men annars så har det funkat.
I största mån så vill han skicka allt på en gång men har han inte saker hemma så brukar han skriva det.
Tror inte jag har fått någon bekräftelse på överföringar av han.

Leveransbesked är inte säkert att du får det beror på vad för typ av transport du har valt. Går det som vanligt brev/paket så får du inget men går det som företagspaket/ rekommenderat så får du ett.

mvh
Håkan

Andreas

Bara att vänta och se då?
//Andreas

tommy

Har haft samma problem flera gånger,det största problemet jag har med Verkerk är att när jag loggar in på mitt konto så kommer andra personers konto upp med deras privata uppgifter,beställningar osv.
Tommy.
Tommy

funkiee

Ang beställning från verkerk, när man betalar hur gör man med dessa? står ju att endast Check/Money Order är betalningssättet... ni som har handlat, hur betalade ni?

Mvh Patrik

Greima_88

beställde där ifrån för några veckor sen... fick ett mejl med alla uppgifter :) kan betala via överföring och via paypal.. jag betala via paypal, fick ingen respons på det så skrev ett mejl efter kasnke 5 dagar och fråga om betalningen kommit fram och då fick jag ett mejl med att betalning var mottagen och dom hade skickat grejerna. kunde även följa leveransen för man fick ett sändarnummer :)
//Jimmy

funkiee

Okej tack!!  [ok] stod det Check/money order då med? :)

Greima_88

ja på hemsidan som betaltningsalternativ ja :) sen fick jag ett mejl efter ett tag där de stod att dom tagit emot ordern sen kom ett mejl lite senare/någon dag med alla betalningsuppgifter med hur du kan betala :)
//Jimmy

funkiee

hur länge fick ni vänta på paketet? En vecka har gått o på hemsidan står det fortfarande "processing" o det sedan den 26/10. Mailade och han svarade att den 3/11 skickas sakerna ut. o det var i måndags... vad tror ni? [conf]