Scania R730 Krokbil

Startat av Thescaniaman, 31 januari 2014 kl. 12:00:02

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Thescaniaman

Tänkte kasta upp lite bilder på min nästan färdig byggda lastbil, det som är kvar att göra är att snygga till kabeldragningen lite, sätta dit lampglasen på extraljusen och justera in alla delar så dom passar bra ihop :)
[url][/url]


boggi

snyggt <hands> <hands>.
gillar den målade durken.. det är ögongodis dä'
MVH.RP
kör lungt där ute.. bättre att komma fram sent än aldrig.

SWE IROC

Riktigt fin bil du har byggt, gillar också målade durken.  <tumb>

Ska man klaga på något så är det EU reflexerna, dom du har satt dit är för släp, men det vet du kanske om.  ;)
Mvh // John

Thescaniaman

tackar  [dance1] jaa det vart rätt snyggt tycker jag när man lackar durken och sen slipar ser färgen på topparna så metallen kommer fram där <tumb>

Thescaniaman

Citat från: SWE IROC skrivet 31 januari 2014 kl. 16:04:00
Riktigt fin bil du har byggt, gillar också målade durken.  <tumb>

Ska man klaga på något så är det EU reflexerna, dom du har satt dit är för släp, men det vet du kanske om.  ;)

jaa fasen såg det nu, det måste jag ändra på  [laugh]

boggi

ta det försiktigt bara OM du ska ta bort dom,sätt dom andra över isåfall.
såg att det var dom med..jag blev helt kall o trodde att ja hade gjort fel själv. [dance] [dance].
jag har även satt ditt röd kantmarkering runt,vet ej om det är rätt men det får vara så..tycte det var snyggt
MVH.RP
kör lungt där ute.. bättre att komma fram sent än aldrig.

SWE IROC

Ska du försöka ta bort dem vilket inte jag heller rekommenderar skulle jag värma dem försiktigt så de är ljumna, limmet går att ta bort
med T-röd utan att förstöra lacken om det är 2k billack, glöm inte att sätta de andra rätt, höger och vänster skiljer.  :)
Mvh // John

Thomsson

Ja det är en riktigt fin bil det där, har både detaljer och finish.
På toppen av det har du fått till proportionerna på bil/flak helt perfekt.
Du får en massa  <tumb> av mig!

Thescaniaman

Citat från: SWE IROC skrivet 31 januari 2014 kl. 16:35:48
Ska du försöka ta bort dem vilket inte jag heller rekommenderar skulle jag värma dem försiktigt så de är ljumna, limmet går att ta bort
med T-röd utan att förstöra lacken om det är 2k billack, glöm inte att sätta de andra rätt, höger och vänster skiljer.  :)

Det blir nog som boggi skrev och sätta dom över dom gamla <tumb>

Thescaniaman

Citat från: Thomsson skrivet 31 januari 2014 kl. 16:46:07
Ja det är en riktigt fin bil det där, har både detaljer och finish.
På toppen av det har du fått till proportionerna på bil/flak helt perfekt.
Du får en massa  <tumb> av mig!

Tackar Thomsson alltid lika kul att få positiva kommentarer från dig [dance1] [dance1]