RC Truck Meet 2013 - Strängnäs part 1

Startat av Power On, 25 maj 2013 kl. 09:14:45

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


HillBillyBoy

 <tumb> <tumb> <tumb> mera mera vill vi se  <popcorn> snygg film  <hands>


Mvh// Lars-Åke.

Power On

Tack Lars-Åke. Det kommer mera.  [play]

Kenneth

e21242

Vill använda filmen som reklam på de ställen vi är ute på om det är ok.

Mvh
Håkan E

tåffår

Arne-Kristoffer F. Arnesen
Leimbach Liebherr 922 hjulgraver
Leimbach Hitachi ZX210
Scania R730 Skapbil
Scania R620 Lastvaxlar

Power On

#5
Citat från: e21242 skrivet 25 maj 2013 kl. 11:22:06
Vill använda filmen som reklam på de ställen vi är ute på om det är ok.

Mvh
Håkan E

Kenneth
[/quote]

Hej Håkan. Ja det går bra att använda. Allt som gör att vi kan dra in nya i RC Truck hobbyn är ju bra.  <tumb>
Det kommer fler filmer från träffen, blir förmodligen 3 filmer.

mvh/  Kenneth


Citat från: tåffår skrivet 25 maj 2013 kl. 19:00:22
Ikke tilgjengelig på I-Pad  [conf]

Hej Arne - Kristoffer. Ja jag kollade och det fungerar inte, [conf] vet inte om det är så att Youtube-klipp per automatik visas i flash player och om man måste ha en app för det.

mvh/ Kenneth

Olof

Det står att uppladdaren inte har gjort materialet tillgängligt via mobil. Bör vara en inställning av den som laddat upp. :)
Mvh, Olof!

Power On

Hej Olof. Jag har redigerat denna film i Adobe Premieelements 11, och när man laddar upp så gör jag det i full HD 1920x1080, ( som jag gjort med alla andra klipp).
Och jag gör den allmänn, jag har inte något val där jag kan styra om det skall vara för mobil, Ipad.
Tråkigt att det inte fungerar på dessa. Kanske någon annan vet som jobbar med Premieelements 11 vet?

mvh/ Kenneth

Olof

Logga in på din Youtube profil och kika under "redigera" på detta filmklipp. Där finns fler inställningar :)
Mvh, Olof!

Power On

Citat från: Olof skrivet 26 maj 2013 kl. 16:40:04
Logga in på din Youtube profil och kika under "redigera" på detta filmklipp. Där finns fler inställningar :)

Hej igen Olof, Loggar in på tuben och ser under "videohanteraren - uppladdningar-avanserade inställningar" där ser jag att det inte är tillgängligt för mobil och TV. Men jag har nog blivit blind <stup> för jag ser inte var jag kan göra en ändring av detta.

mvh/ Kenneth

Power On


Actros861

En bild/filmtråd om varje träff räcker :)
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Power On

Citat från: Actros861 skrivet 31 maj 2013 kl. 00:46:07
En bild/filmtråd om varje träff räcker :)

OK Anders, då vet jag till nästa film.

mvh/ Kenneth

Vectramannen

Jag tycker att det är bättre med flera korta filmer, än en lång.

MrLinds

Nu självklart är det bra med korta filmer. Men vi kan samla alla filmer från strängnästräffen i samma tråd. <tumb>
Fina filmer btw.