Bilsport performance & Custom motor show 2014

Startat av e21242, 9 april 2013 kl. 20:19:08

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Poppe

Vi kommer (RCDrifters.se) att vara med i år och har en yta på 10 x 15 meter där vi kommer att bygga upp en bra "ministad".
Är lastbilarna på plats?
mvh // Poppe
www.RCDrifters.se

Tarzzan

Undrar om det e fler som funderar på elmia med lastbilar skall vi vara där?  [conf]

e21242

Hej

Vilka kan vara med och köra på detta evenemang för nu börjar det att närma sig start för detta?

Mvh
Håkan

vwgoliv

Jag kommer gärna o kör, men tyvärr så kan jag inte boka något i mitt jobb, då vi har som mest att göra mellan April och september.

Swe2540

Jag vet ej ännu. Vad är det som gäller inför detta?
Magom cat320 programmerare :)

e21242

Jag kommer.
Har tagit ledigt så kan nog stanna torsdag till måndag.

Poppe

Hej folket,


Såg inlägget på RCCulture eftersom jag bevakar den tråden men jag är själv inte kvar på det forumet längre då vi har dragit igång RCDrifters.se & RCCrawler.se igen för att det passar oss bättre.


Vi kommer som sagt att delta i år (under www.RCDrifters.se 's flagga) och har planerat detta under en lång tid.
Har jag inte fel så är norska lastbilsfolket redan med och har en monter bredvid oss.
mvh // Poppe
www.RCDrifters.se

e21242

Hej alla.
Fick detta på e-posten igår.
Så för er som vill komma och köra så blir det att ta kontakt med norska killarna som har montern eller ansvariga på Elmia.

Hej Håkan,


gällande montern med lastbilar så är jag inte iblandad där.
Då intresset från RClastbilar.se inte var på topp så har vi nu fokuserat på att ha en monter för drifting.
Är ni intresserade av att haka på lastbilsfolket så skulle jag nog be er kontakta ansvariga på Elmia.
Ni kan få min kontaktperson om ni vill?


mvh // Poppe

Mvh
Håkan

Tarzzan

Hej Håkan skulle vara kul att köra på elmia i påsk men hur  blir det med det.?  B

e21242

#39
Citat från: Tarzzan skrivet  9 mars 2014 kl. 21:17:13
Hej Håkan skulle vara kul att köra på elmia i påsk men hur  blir det med det.?  B

Jag lyfter min hand från detta nu.
Så för er som vill komma och köra så blir det att ta kontakt med norska killarna som har montern eller ansvariga på Elmia.

Hej Håkan,


gällande montern med lastbilar så är jag inte iblandad där.
Då intresset från RClastbilar.se inte var på topp så har vi nu fokuserat på att ha en monter för drifting.
Är ni intresserade av att haka på lastbilsfolket så skulle jag nog be er kontakta ansvariga på Elmia.
Ni kan få min kontaktperson om ni vill?


mvh // Poppe

Mvh
Håkan

Poppe


Hej folket,


idag har driftarna byggt bana på Elmiamässan.
Det blev en riktigt bra driftbana med lite crawlers i mitten


Jag åker tidigt imorgon och är där hela dagen.
Här får ni några smakprov























mvh // Poppe
www.RCDrifters.se

e21242

Hej Poppe har en bil med mig men har inte fått någon kontakt med någon på lastbils sidan. Kan jag ställa min bil hos er?
Mvh
Håkan

SWE IROC

Coolt.  <tumb>

Jag drar ner till mässan alldeles strax och kikar runt.
Mvh // John

Swe2540

Ser bra ut. Nu blev men sugen att åka dit
Magom cat320 programmerare :)

SWE IROC

Det va en fin bana med mycket detaljer och byggnader ni fått till, såg ut att vara lagom fäste på nålfilten.  <tumb>

Vart riktigt sugen då man stod och kollade då ni körde, tur att man har sålt driftingbilen.  ;)
Mvh // John