Nordic Trophy (Elmia)

Startat av e21242, 30 juli 2012 kl. 15:19:02

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

e21242

Namn: Nordic Trophy
När: Lördag 25 augusti
Var: Jönköping Elmia
Öppettider: 10,00 -16,00

Så nu har vi lite mer info om Elmia.

Ytan som är till förfogande är på ca 500 kvadrat och inomhus.
Denna yta ska delas med modellbils utställningen och en annan utställare som har en radiostyrd bil.
Detta betyder att vi inte har hela ytan men en stor del av den.

Till detta evenemang så hoppas jag och Thomas att så många som möjligt kan komma till för att visa upp sina fordon.

Då detta är för en dag så blir det inget byggande av monter utan vi tejpar (ritar) vägar på golvet och kör.

Det får inte förekomma någon körning utanför montern enligt arrangörens regler som vi måste följa för att få vara där. (mer om reglerna kommer) Kan redan nu nämna att inga fordon får köras in eller ut på området under öppettiderna. Detta gäller även våra radiostyrda bilar så om du/ni inte vill bära in bilen så måste du/ni vara på plats innan mässan öppnar.

Vi får tillträde till montern någon timme innan mässan öppnar så alla vägar måste göras på morgonen som vi kör.

kommer inte att finnas något material för lastning på plats. Det får ni ta med skälva samt se till att det kommer bort efter körningen.

Om ni tar med något sådant material så skydda golvet där sådant material används.

Mer info med hålltider och vilken ingång vi ska använda kommer snart.

Mvh
Håkan, Thomas och Sture.

e21242

Hej.
Här kommer lite nytt.

Vi kommer att vara i hall B. Det vill säga inomhus så det går inte att köra med bil ända fram till vår monter.

Anmälan sker till modellbilsbyggaren@hotmail.com
I anmälan ska stå följande:
Namn.
Forum alias.
Antal personer.
Antal fordon.
Frekvenser som används.
Telefon nummer.
E-post adress.

Detta för att vi ska veta hur många som kommer och så att vi kan beställa inträdesbiljetter till alla som kommer. 

Det går INTE att anmäla sig här på forumet.

Du kan däremot skriva här för att tala om för andra här på forumet att du ska deltaga på detta evenemang.

Mer information kommer om regler för utställare och tider.

Mvh
Håkan, Thomas och Sture.

Hajen

Lutar nog åt att fara på detta event, någon mer som ska dit?

Actros861

Absolut, har bara inte fått tummarna ur och mailat. Får se till att komma ihåg att göra det när jag kommer hem.
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

MrLinds

Jag och familjen tänkte åka ner.
Men det blir bara snacka skit och titta 8)

e21242

Hej alla glada byggare.

Nu så är det snart dax att åka till detta evenemang och för att veta hur många biljetter vi ska beställa så vore det bra om ni kan skicka in eran anmälan före tisdagen den 21/8.

På tisdagen så beställer Jag och Thomas biljetter till er som har föranmält sig.

Jag och Thomas kommer att finnas på plats från tisdag till söndag då vi deltar hela mässan.

Mvh
Håkan E

MrLinds

Vad brukar det kosta att gå in, är det någon som vet?

Actros861

Tror det var 180 för vuxna och 75för barn upp 16 :)
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

e21242

Hej

Har i dag varit i kontakt med Thomas som har beställt 10 st inträdes biljetter till mässan.
Skulle det behövas fler så går det att ordna.

Glöm inte att anmäla er till modellbilsbyggaren@hotmail.com om ni kommer och hur många ni är. (Se tidigare inlägg)

Mvh
Håkan E och Thomas

e21242

Hej
Här är en deltagarlista som det ser ut nu i kväll.



Nordic Trophy (Elmia)

Nr   Namn            RSB                Rclastbilar.se   Antal personer
1   Anders          Actros          Actros 861                    2
2   Joakim          Hajen             Hajen                    2
3   Oskar G          ?                         ?                     1
4   Katarina H      ?                         ?                     1
5   Håkan E         E21242            E21242                    0
6   Thomas H     Lastbilschaffis Modellbilsbyggaren            0


Jag och Thomas kommer att vara på området men kan tyver inte deltaga på körningen på lördagen då vi kör i Hinz monter med en bil var. Där av 0 deltagare på oss.
Våra bilar som inte är i Hinz monter kommer att finnas i den montern som ni ska vara i.


Mvh Håkan och Thomas

Modellbilsbyggaren

Nu har jag ÄNTLIGEN fått igång bredbandet efter flytten, bara 21 dagar försent  >:( ..

Dom som har anmält sej, har jag skickat mail om hur dom tar sej in.
Skulle det vara så att jag har missat någon så ring mej under veckan på 0768 153 555

Vi ska försöka ta en massa bilder så ni som inte kommer får ta del av evenemanget
Sällan inloggad här, skicka vanlig mail till mej om ni undrar över något.
Finns även på FB gruppen: Stockholm Rc Trucks

SWE IROC

Trevligt!

Bilder är alltid nice  :), gärna någon lite filmsnutt ochså om det finns möjlighet.   <tumb>
Mvh // John

Hajen

Jag tänker ta med två kameror iaf! ;)

Actros861

Tar med kameran jag också, sen ska den användas också...
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Olof

Tar självklart med mig storkameran om jag kommer!
Inte säkert jag hinner få ihop allt, men hoppas verkligen på det!!!  <happy>
Mvh, Olof!