Rclastbilar.se Årsträff 2013 Anmälningstråd

Startat av MrLinds, 2 mars 2013 kl. 18:15:29

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mad Max

Även jag får komma utan fordon. Trailern är såld och bilen är ner plockad. Hinner inte få ihop den till träffen  <poke>
Men om det funkar på hemmaplan så kommer jag, frugan reser en del i jobbet men hon är förmodligen hemma den helgen. Barnen är lite för små för att ta med.
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

SWE IROC

Halloj! Jag kommer som jag skrivit tidigare i tråden men vill avboka min övernattningsplats då jag löst boende på annat sätt nu  <hands>, kan ju vara bra info om det blir brist och någon annan behöver den.

Skulle vilja veta vad parkering för husbil med 220V kostar om det ens finns?  annars utan 220 i värstafall.
Mvh // John

Ellis

Citat från: SWE IROC skrivet 28 april 2013 kl. 21:30:08
...annars utan 220 i värstafall.

Jag kan stötta dig med 7.4V om det inte går med 220V  [laugh]
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

Olof

Eller om vi har 18st bilar vi kan köra på tomgång och seriekoppla  [laugh] Enda problemet då är att det är likström  lol
Ursäkta för Off-topic  :)
Mvh, Olof!

cege

Camping finns.
husbil/husvagn 200 kr/ natt inkl el 220V.

// Classe
Det blir aldrig fel, bara annorlunda!

cege

Jag har med mig två ekipage tror jag så du blir inte sysslolös om du inte vill Kristoffer.

// Classe
Det blir aldrig fel, bara annorlunda!

Actros861

Har lite mer än vad jag klarar av själv också, kan kanske locka med lite grävmaskin ;)
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

swerecon

Testar gärna en skopa eller två med den maskinen också;) Hoppas få hem min också.

Vi kommer 3 stycken, har med oss 3 lastbilar, en tipptrailer och ett maskinsläp. Minst en grävare och en hjullastare.
MvH/Bengt

Volvo 250G
Scania 6x4 lastväxlare
Komatsu PC 490

Mad Max

Actros, Sege. Vad snälla ni är :-) Tack!! Kör gärna lite om det blir någon maskin över.Lutar åt att jag kan komma. Hon åker till USA nu på torsdag så hon blir nog hemma den helgen :-)
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Actros861

Citat från: swerecon skrivet 29 april 2013 kl. 22:14:21
Testar gärna en skopa eller två med den maskinen också;) Hoppas få hem min också.

Vi kommer 3 stycken, har med oss 3 lastbilar, en tipptrailer och ett maskinsläp. Minst en grävare och en hjullastare.

Det ska vi nog kunna ordna med :D
Ok justerar lite där uppe då ;)

Citat från: Mad Max skrivet 29 april 2013 kl. 22:33:04
Actros, Sege. Vad snälla ni är :-) Tack!! Kör gärna lite om det blir någon maskin över.Lutar åt att jag kan komma. Hon åker till USA nu på torsdag så hon blir nog hemma den helgen :-)

Klart du ska ha något att köra med om du kommer :D
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

SWE IROC

Hur ser det ut på mat fronten, frukost, lunch, middag? Finns det något att köpa på plats eller i närheten, antar att vi ska försöka äta middag tillsammans.  <beer>  <popcorn> :)

Dax att börja planera lite mer runt det hela, inte så lång tid kvar.  <hands>
Mvh // John

cege

De har allt på plats.
Jag kollar med dem om lunch middag vad de kan tänka sig att servera
Inom kort har jag priser.

Ni kan skicka ett pm om det är någon som har matallergi så kan vi kolla upp det också.

// Classe
Det blir aldrig fel, bara annorlunda!

Actros861

Ingen allergi här, mat intages i stora mängder [laugh]
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Eirike93

Mvh
Erik Halvorsen
Scania R620, 25,25 styckegods, fullhöjd!
XXX Tungdragare, 10x8
4-axlig tipptrailer

Olof

Mvh, Olof!