Julklappar! (Skryt tråd)

Startat av MrLinds, 23 december 2012 kl. 23:47:26

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Iccccie


Mullis

Grattis Patrik och fästmön till Er dotter!  <hands>
Första? Har själv två döttrar. Grattis igen!

En annan fick sig en familjeklapp. Blev en iPad...  <evilgrin>
/ Mullis

Avesta RC Klubb, member of Avesta Drift Mafia.
Kalmar DRF Projekt

Mathias Bierfeldt

Jag fick en tamiya Scania R620 av min mamma i julklapp, hon tycke jag ska ha något att göra när jag nu kommer vara hemma i 8 veckor och vara föräldrarledig... Ska få våra tvillingarna ut plockade den 3 jan... En ex tvillingar tjejer... "Pappa får ha sina leksaker ifred"
"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man börjar leta efter det"

Ricardo

Och du tror att du ska hinna bygga lastbil...  [laugh]
Mvh
Rickard Andersson

Ford Aeromax dc - Zorzi orso tipptrailer
Scania P420 8x8 tungdumper

nalle

Citat från: Ricardo skrivet 28 december 2012 kl. 20:37:55
Och du tror att du ska hinna bygga lastbil...  [laugh]

Jag är beredd att hålla med, har en 10-månaders här hemma, väntar nog åtminstone tills hon har börjat på dagis innan jag sätter igång med något :)

Mathias Bierfeldt

Vänta..... Varför???? Jag fick bilen på Juldagen, va klar med den i standard utförande samma kväll. Plocka ner bilen igår, åkte till Bauhaus och köpte nya rambalkar igår eftermiddag.Idag förlängde jag ramen, hängde dit en extra styrande framaxel, moddade till styrningen så servorns sitter i fram, nu återstår det att få styrning på den nya framaxeln, Jag har en väldigt intresserad 5årig tjej som sitter och tittar hela tiden, och en jätte gravid fru som bara vill vila hela tiden så det gäller ju att passa på, beställde även en bruchless T21a och och ett fart reglage igår som e på väg från Hongkong... 8) Lackering vill jag inte ta tag i förän jag känner mig nöjd med modellen. Skulle vilja bygga den med kran och tippflak, men fy fan va dyra kranarna va... Blir till att spara....
"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man börjar leta efter det"

thf uppsala

Citat från: Mathias Bierfeldt skrivet 28 december 2012 kl. 23:26:33
Vänta..... Varför???? Jag fick bilen på Juldagen, va klar med den i standard utförande samma kväll. Plocka ner bilen igår, åkte till Bauhaus och köpte nya rambalkar igår eftermiddag.Idag förlängde jag ramen, hängde dit en extra styrande framaxel, moddade till styrningen så servorns sitter i fram, nu återstår det att få styrning på den nya framaxeln, Jag har en väldigt intresserad 5årig tjej som sitter och tittar hela tiden, och en jätte gravid fru som bara vill vila hela tiden så det gäller ju att passa på, beställde även en bruchless T21a och och ett fart reglage igår som e på väg från Hongkong... 8) Lackering vill jag inte ta tag i förän jag känner mig nöjd med modellen. Skulle vilja bygga den med kran och tippflak, men fy fan va dyra kranarna va... Blir till att spara....

låter som det är läge att lägga upp en byggtråd  <tumb>