Elmia 2013?

Startat av Poppe, 20 december 2012 kl. 19:49:45

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Poppe

Får börja med att jag är lite osäker om jag lägger tråden rätt men är det så att det är mer lämpad under annan forumsavdelning så flytta den gärna så att det stämmer.

Har ni några planer att närvara på Elmia Custom Motor Show 2013?
Vi (RCCulture.com) har fått förfrågan att vara med igen och då få tillgång till stor yta i A-hallen.
Vår vision är att få till något som lockar nytt folk till att börja med RC, sen om det blir rcdrift, crawling, lastbil eller ngt annat spelar inte någon större roll, bara det blir något inom RC-världen så är vi nöjda. Vi vill få hobbyn att växa överlag.
Om vi ska vara med på Elmia 2013 krävs väldigt mycket arbete och vi vill visa upp flera "grenar", därav skriver jag här för att höra med er om det finns lastbilsfolk som är intresserade.
Planen är att ha en driftbana, en crawlingavdelning, lastbilar och kanske även annat.
Vi är öppna för förslag och håller just nu på att arbeta fram ett eventuellt deltagande.

Så, finns det något intresse från folk här?
mvh // Poppe
www.RCDrifters.se

e21242

Snart dax för detta evenemang. Någon som kan vara lite intresserad av att deltaga?
Mvh
Håkan

Poppe

Då intresset var så dåligt med deltagande så valde vi (RC Culture) att tacka nej till att delta på årets Elmiamässa.
Vi vill inte göra ngt halvhjärtat och satsar på 2014 istället för att då göra ngt spektakulärt :)
mvh // Poppe
www.RCDrifters.se

Hajen

När i tiden är detta?

Poppe

mvh // Poppe
www.RCDrifters.se

Hajen

Om jag tänker rätt så blir det helgen vecka 13? Är det så kan jag vara intresserad!

Eirike93

Så är det nog, då kan jag också vara intresserad!
Mvh
Erik Halvorsen
Scania R620, 25,25 styckegods, fullhöjd!
XXX Tungdragare, 10x8
4-axlig tipptrailer

e21242

Hej

Vill bara på peka detta inlägg av Poppe lite högre upp i tråden.

Citat från: Poppe skrivet 30 januari 2013 kl. 09:18:19
Då intresset var så dåligt med deltagande så valde vi (RC Culture) att tacka nej till att delta på årets Elmiamässa.
Vi vill inte göra ngt halvhjärtat och satsar på 2014 istället för att då göra ngt spektakulärt :)

Evenemanget är inställt


Mvh
Håkan