Trailer trucking festival 2013

Startat av e21242, 25 oktober 2012 kl. 03:02:26

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

e21242

Hej.

Anmälningstiden har nu gått ut och vi tar inte emot fler föranmälningar nu. Om du/ni ändå vill deltaga så är du/ni välkomna men ni får då betala inträde till området.

Mvh
Håkan E/e21242 och arrangören

Trail Jero

Hej alla som har anmält sig till Trailer Trucking Festival!
Nu har jag fått lite mera info om träffen.
Vi skal ha en monter som heter 15 som ni kan se plassering på här på kartan:

http://www.truckingfestival.se/massOmradet.php

Den är 15x15 m och vi får el och ett tält som är 5x5 m.
Vi kommer att ha med bord och bänkar i vanlig ordning och jag skal skaka fram sand
så vi kan "leka" i.

Alla föranmälda får såklart hälgbiljetter och campingplats.
Jag väntar också på svar om hurvida vi är välkommna på utställarmiddagen på lördag kväll
och om den isåfall ingår eller vi kan köpa oss inn.

Jag uppdaterar tråden om, när mera information framkommer.


Så väl mött!
Bjørn
Mvh Bjørn
S.U.R. Sällskapet för Udda RC-bilar
Swedish Rc Scale Truckers
My Tamiyaclub Showroom

e21242


Tarzzan

Tack alla som var på mantorp för en trevlig helg lärde mig mycke men det e farligt också så många ny idéer i huvet som kostar pengar  [play]

Mad Max

Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

e21242

Hej
Nu så har jag gått igenom de få bilder som blev tagna av oss på plats, men jag vet att det var några till som fotade oss och montern.






Killen i mitten kommer från Tidningen Proffs och fotade även tidningen Trailer var för bi och tog bilder samt intervjuade några av oss.

Kan ta en liten film från när vi var ute och körde på kvällen.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151813427373166


Mvh
Håkan E 

Tarzzan

Idag dök nya numret av trailer upp i brevlådan måste säga att jag blev lite besviken på trailer en bild på 5x3cm o en kort text  det var allt dom kunde valt bild där alla var samlade med bilarna så man fick se att det var mer än en bil där  ps tack för helgen den var kanon bara ett problem vilket påhäng skall hänga efter dragaren nästa år ds

Olof

Citat från: Tarzzan skrivet 12 september 2013 kl. 20:21:24
Idag dök nya numret av trailer upp i brevlådan måste säga att jag blev lite besviken på trailer en bild på 5x3cm o en kort text  det var allt dom kunde valt bild där alla var samlade med bilarna så man fick se att det var mer än en bil där  ps tack för helgen den var kanon bara ett problem vilket påhäng skall hänga efter dragaren nästa år ds

Har varit samma sak vid tidigare utställningar.
Dom verkar ta sig tid att intervjua bra och fota mycket men sen försvinner det på vägen..
Mvh, Olof!