Vad väntar du på för paket.

Startat av MrLinds, 14 oktober 2012 kl. 16:38:53

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Actros861

Den andra halvan är inte skickad ännu, är en ordentlig hos Fechtner i alla fall :)
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

nalle

Woho! Fick precis uppdatering från Verkerk, nu är den ordern skickad så nu är det tre paket på väg.. kommer att bli som julafton nästa vecka :)

SWE IROC

Beställt en Spektrum AR12020 12-kanals mottagare från Staufenbiel till min nya DX18.  :)

Fick precis bekräftelse på att den är skickad.  <tumb>

Ska beställa ett par Orange mottagare och flera Lipo ackar från Hobbyking så man kan komplettera upp sina bilar och maskiner.  :)
Mvh // John

Actros861

Remhjul, kullager och ett par andra saker från Hobbytronik, tanken är att det ska bli drivning till ett klippaggregat till hjullastaren :D
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Gunnar

Jag väntar på massor av Tamiyakugghjul till mina dumpersaxlar. Fast jag har köpt allt från  www.modellbau-seidel.de för där var priserna genomgående lägre och för allt blev det 75% av Getriebedoctorns plus att frakten var hälften och allt skickades samma dag <tumb>

Sen väntar jag på Robbe-motorer och ESC till dumpern, köpt från Europemodels i Rumänien. Det var därifrån jag köpte till lastaren oxå. De motorerna jag vill ha, med extra lågt kv, är det inte speciellt många som har. Men här blev det lite väntetid för allt fanns inte på lager.

Och så har Fechtner oxå fått en order på däck mm.
Jag gillar gula maskiner! STORA!
MVH /Gunnar

MrLinds

hmm däck Gunnar?

Vad har du i görningen nu? [conf] <hands>

Ellis

Väntar på en MM4 från Fechtner. Tyvärr såg jag aldrig att han var på mässa så det blev en fördröjning på en vecka innan han skickade den :(
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

MrLinds

Jag väntar på Rundmatningsbord, snabbverktygsfäste och lite småskit till svarven.

Några servon från hobbyking. [angry]

Gunnar

Citat från: MrLinds skrivet  6 november 2013 kl. 19:50:11
hmm däck Gunnar?

Vad har du i görningen nu? [conf] <hands>

Den som lever får se <tumb>, och sedan tyckte jag det var lite för mycket arbete att göra dem själv. Jag menar jag har ju visat att jag kan... Det är ju inget självändamål att bränna BÅDE tid och pengar på det som kan köpas billigare <happy>. Men jag lovar att resten ska jag göra själv, dvs fälgarna <evilgrin>
Jag gillar gula maskiner! STORA!
MVH /Gunnar

Ellis

Citat från: Gunnar skrivet  6 november 2013 kl. 21:19:46
Den som lever får se <tumb>, och sedan tyckte jag det var lite för mycket arbete att göra dem själv. Jag menar jag har ju visat att jag kan... Det är ju inget självändamål att bränna BÅDE tid och pengar på det som kan köpas billigare <happy>. Men jag lovar att resten ska jag göra själv, dvs fälgarna <evilgrin>

Ursäkta O.T men.... Gjorde du inte däck till dumpern samtidigt som till lastarn  <poke>
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

Gunnar

Citat från: Ellis skrivet  6 november 2013 kl. 23:36:08
Ursäkta O.T men.... Gjorde du inte däck till dumpern samtidigt som till lastarn  <poke>

Jovisst, men det är väl inte bara hjullastare och dumpers som har hjul?!  :-\ ;D
Jag gillar gula maskiner! STORA!
MVH /Gunnar

HillBillyBoy

Nu var de länge sen jag skrev något här men får ta och berätta att jag har nyss beställt en till King hauler :)


Mvh// Lars-Åke.

Ellis

Citat från: Gunnar skrivet  7 november 2013 kl. 08:19:51
Jovisst, men det är väl inte bara hjullastare och dumpers som har hjul?!  :-\ ;D
Hoppsan...hemligheter minsann!
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

SWE IROC

Citat från: SWE IROC skrivet  4 november 2013 kl. 17:30:59
Beställt en Spektrum AR12020 12-kanals mottagare från Staufenbiel till min nya DX18.  :)

Fick precis bekräftelse på att den är skickad.  <tumb>

Ska beställa ett par Orange mottagare och flera Lipo ackar från Hobbyking så man kan komplettera upp sina bilar och maskiner.  :)

I dag dök mottagaren + några småprylar upp, snabbt enkelt och smidigt att handla här.  <tumb>

Fem bakaxlar av fem möjliga.  lol

Nu är det bara att släpa fram grävmaskinen och mecka in den så den är klar till helgens uppdrag.  :)
Mvh // John

Gunnar

Nyss hämtat:



Det borde ju räcka ett tag <happy> 153:-/sats (kpl diff) mot Getriebedoctors 206:- OCH halva priset på frakten!
Jag gillar gula maskiner! STORA!
MVH /Gunnar