Vad väntar du på för paket.

Startat av MrLinds, 14 oktober 2012 kl. 16:38:53

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ricardo

Jag väntar på rätt backspeglar från dansken, 2set hjulaxlar fram(som minimerar glappet i styrningen) och ett hyttlås från ebay.
Mvh
Rickard Andersson

Ford Aeromax dc - Zorzi orso tipptrailer
Scania P420 8x8 tungdumper

swerecon

Väntar på en Beier Soundmodul USM-RC-2
MvH/Bengt

Volvo 250G
Scania 6x4 lastväxlare
Komatsu PC 490

Ellis

Nu väntar jag på en 2.4GHz modul till sändaren plus div. kontakter. Hoppas att jag även får en Ps4b snart (fick skicka tillbaka den förra).
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

Actros861

En Sanwa SD-10G väntar jag på just nu :)
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

swerecon

Väntar på en Spektrum DX18 Plus med expander modul så jag har 18 kanaler <tumb>
Sen tidigare så är en Beier ljudmodul på väg också.
MvH/Bengt

Volvo 250G
Scania 6x4 lastväxlare
Komatsu PC 490

SWE IROC

Väntar på grejor från AFV Models, reservdelar och tillbehör till min hjullastare, servonaut blinkmodul, lite andra småtillbehör och en drös med plasicardskivor i olika tjocklek.  <tumb>
Mvh // John

cege

Jag väntar på en Volvo från GetriebeDoktor.
Fick laddare och kablar från KullagerGrossisten idag.

// Classe
Det blir aldrig fel, bara annorlunda!

MrLinds

Väntar på en ny display till ajpaden



Historik:
Datum   Datum
19 nov kl 10:51   Posten Västerhaninge, Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställe.
19 nov kl 09:15   Posten Västerhaninge, Försändelsen har ej kunnat delas ut. Försändelsen aviserad.
19 nov kl 08:10   Posten Västerhaninge, Försändelsen har kommit till mottagarens utlämningsställe. Express körs ut till mottagaren, övriga försändelser aviseras.
18 nov kl 18:22   Stockholm, Försändelsen har passerat postterminal.
17 nov kl 11:50   Stockholm EMS, Försändelsen kommer att skickas vidare för utdelning till mottagaren.
17 nov kl 11:42   Stockholm EMS, Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.
15 nov kl 15:51   U.S.A., Försändelsen har lämnat sorteringsterminal i utlandet för vidare transport till Sverige.
15 nov kl 15:50   U.S.A., Försändelsen har kommit till avsändarlandets utrikesterminal för vidare transport till Sverige.
14 nov kl 00:25   U.S.A., Avsändaren har lämnat in försändelsen i utlandet.

Expressfrakt som var 5dollar dyrare än displayen.

SWE IROC

I dag låg det en avi i brevlådan, paket från AFV modells.

.

En massa plast i olika tjocklekar, allt från 1,5 till 10mm, så nu kan man inte klaga över att man inte har byggmaterial  [laugh].

Övrigt, krympslang, någon cti modul, servonaut blinkmodul, ersättnings diffdrev och strålkastare till lastmaskinen
samt lite annat krims krams, ja så Carssons nya lastbilsdrag för 1:14, verkar riktigt okey.



Tog 63 försök för att få någon hyffsad bild på det.  <whip>

Mvh // John
Mvh // John

cege

Draget såg bra ut. Du kan väl ge ett utlåtande om det verkar bra.
Är lite sugen.

// Classe
Det blir aldrig fel, bara annorlunda!

SWE IROC

Nu kommer det dröja innan det kommer till användning men jag skulle våga rekommendera det redan nu, ser riktigt bra ut och känns väldigt gediget, inget man bryter sönder i första taget, ska man klaga på nått så kunde dom gjort lite mindre spel i dragöglan, men man får väl byta slitring vad det lider :D, även RC funktionen verkar bra.

Inte gratis men tycker det är värt pengarna.  <tumb> 5 rattar av 5 möjliga.  [laugh]
Mvh // John

Swe2540

En Scania från lundahobby och mer smått från dansken
Magom cat320 programmerare :)

G-Crawler

2 cylindrar från Leimbach som jag hoppas få snnaaarrttt! :)

Ricardo

Slant på köpknappen då min samsung galaxy SII behagade gå i golvet  >:( , blev en Note II LTE(4G). <evilgrin>
Mvh
Rickard Andersson

Ford Aeromax dc - Zorzi orso tipptrailer
Scania P420 8x8 tungdumper

Olof

Citat från: Ricardo skrivet 27 november 2012 kl. 20:24:49
Slant på köpknappen då min samsung galaxy SII behagade gå i golvet  >:( , blev en Note II LTE(4G). <evilgrin>

Du är inte ensam, min SII LTE gick i golvet i helgen.. Gav upp totalt.   <megamad>
Mvh, Olof!