Stränges Truck Meet 2013

Startat av e21242, 16 september 2012 kl. 21:09:34

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

e21242

En liten påminnelse.

Det är snart dax för avspark så glöm inte att anmäla er.

Två säljare är på plats och en massa fordon på banan är redan spikat då över 50 fordon är anmälda just nu.

G-Crawler

Jag kommer som sagt också Håkan, Kalle Ericson är mitt fullständinga namn, tar med mig min grävmaskin!  <tumb>

Troligtvis bara Lördagen dock.

Mvh
Kalle

e21242

Så då tar vi en liten påminnelse till.

Det är snart dax för avspark så glöm inte att anmäla er Sista dag för anmälan är den 10 maj.

I anmälan skall det stå.

Antal personer:
Namn på alla personer:
Dagar:
Antal fordon:
Typ av fordon:
Frekvenser:

Detta skickar du till e21242@hotmail.com

Anledningen till att vi tjatar om NAMN och antal personer, är att varje deltagare får ett PERSONLIGT passerkort som gäller för hela helgen.
Finns inte erat namn uppskrivet när vi skickar alla uppgifter till huvudarrangören, så erhåller ni inte någon passerkort och får då betala entren ur egen kassa.
Sista anmälningsdag är som tidigare skrivet: SENAST 10 Maj.


Två säljare är på plats och en massa fordon på banan är redan spikat då över 50 fordon är anmälda just nu.
Klart nu att vi får 1kbm (kubikmeter) med sand (0-8 rörgrav) och 1kbm planteringsjord.
Klart även att ytan blir 18x6 meter med möjlighet att göra den djupare(6 meters måttet).
Det blir jurybedömning av våra bilar, och juryn består av folk som inte har någon anknytning till oss,  på Lördagen mellan 12-13 och fina priser utlovas.
Ström har jag bett om att få framdraget med en 16 A hanske.
En avlyst/avstängd yta är ordnat åt "Kenneth", där han ska få drifta med sin metanollastbil.
Kan även meddela att Rydell & Quick kommer att spela på området.

Mvh
Håkan,Thomas och Arrangörerna

G-Crawler

Jag är lite tveksam om jag kan komma då jag plötsligt fått ett nytt jobb i sthlm, hade jag haft pengar så hade det inte vart några problem men nu är det kärvt, hoppas ni förstår.

Mange-83

kommer en dag och kollar dock utanbil. tänkte få lite ideer å tips för framtida planer till min FH12:a
R730

e21242

#35
Hej
På Fredag så är det den 10 Maj och då går anmälningstiden ut.
Ni som inte har annmält era bilar då får betala inträde till eventet.

Det vi har fått lite anmälningar på är grävmaskiner i övrigt så är alla andra fordonstyper representerade i stor mängd.

Just nu har vi 1 hjullastare och 1 grävmaskin på listan skulle vara roligt om flera sådana kommer.

I anmälan skall det stå.

Antal personer:
Namn på alla personer:
Dagar:
Antal fordon:
Typ av fordon:
Frekvenser:

Detta skickar du till e21242@hotmail.com

Anledningen till att vi tjatar om NAMN och antal personer, är att varje deltagare får ett PERSONLIGT passerkort som gäller för hela helgen.
Finns inte erat namn uppskrivet när vi skickar alla uppgifter till huvudarrangören, så erhåller ni inte någon passerkort och får då betala entren ur egen kassa.
Sista anmälningsdag är som tidigare skrivet: SENAST 10 Maj.


Två säljare är på plats och en massa fordon på banan är redan spikat då över 50 fordon är anmälda just nu.
Klart nu att vi får 1kbm (kubikmeter) med sand (0-8 rörgrav) och 1kbm planteringsjord.
Klart även att ytan blir 18x6 meter med möjlighet att göra den djupare(6 meters måttet).

Till er som har anmält er så kommer det i början på nästa vecka att gå ut ett E-postmedelande med information om hur du hittar dit och vad som gäller vid ankomst samt lite annat bra att veta.

Om du inte har lämnat en E-post så gör det så du inte missar något.
Om du inte finns med på listan men vet att du har anmält dig hör av dig på E-post.

Annmälda deltagare:
1. E21242
2. Modellbilsbyggaren
3. Rallykalle
4. Tobiase
5. Smolle
6. Jörgen
7. 1 st från England (kan falla bort, beror på om bilen blir klar i tid.)
8. David
9. Björn
10. Roland
11. Ampen
12. ulooslagg
13. Kent
14. Tony
15. Patryk
16. Hillbillyboy
17. Power On
18. Sebastian
19. Kenneth
20. Cege
21. Patrik A
22. Janne L
23. Tomas W
Mvh
Håkan,Thomas och Arrangörerna.

HillBillyBoy

hur många pers skrev du på mej? för vi blir två som kommer ner fast med en bil då  :P


Mvh// Lars-Åke.

e21242

Citat från: HillBillyBoy skrivet  8 maj 2013 kl. 10:06:34
hur många pers skrev du på mej? för vi blir två som kommer ner fast med en bil då  :P

Ska kolla när jag kommer hem.

e21242

#38
10 Maj i dag och sista dag att anmäla sig.
Kommer i dag att sammanställa alla anmälningarna och skicka de till ansvarig på Strägnäs Truck Meet.
Finns ni inte med på listan så får ni inget passerpass utan måste betala för att komma in.

Dessa är anmälda till detta event just nu.
1.   Håkan Eriksson (E21242), Oskar Grönberg
2.   Thomas Helin (Modellbilsbyggaren), Katarina Helin, Jan Pönniö
3.   Henry Sulc (Rallykalle)
4.   Stefan Molin Smolle)
5.   Tobias Ericsson (Tobiase), + 1 till
6.   Jörgen Ytterberg (Vectramannen), Niclas Lindström
7.   David Bolin
8.   Bjørn Klattstøle (Trailjero)
9.   Alan Smallwood (England) + 1 till (England)
10.   Roland Parmfelt (Rolle), Catrin Parmfelt, Bengt Nordqvist, Britt-Marie Nordqvist
11.   Andreas Lindstöm (Ampen)
12.   Conny Sjögren(Ulooslagg), Håkan Björklund
13.   Kennet Henningsson
14.   Tony Lindholm
15.   Patryk Haglund
16.   Lars-Åke Hallin (Hillbillyboy), Olle Jonsson
17.   Kennet Emanuelsson (Power On), Håkan Nilson
18.   Kalle Erickson (G-Crawler)
19.   Sebastian Eriksson, Lennart Eriksson
20.   Classe Franzen (Cege)
21.   Patrick Adriansen (Norge), Jan Tore Adriansen (Norge)
22.   Tomas Wedin
23.    Stefan Wikström (devilsroute)
24.    Arne-Kristoffer F. Arnesen (tåffår)


Mvh
E21242, Modellbilsbyggaren och Arrangören

e21242

Sista dagen att anmäla sig till Strägnäs Truck Meet är idag. Efter kl 24 så tar vi ej emot fler anmälningar.
Är du då inte med på listan så får du betala inträde för att få komma och köra.

Mvh
E21242, Modellbilsbyggaren och Arrangörern

tåffår

Ute i siste liten, men mail sendt nå...
Arne-Kristoffer F. Arnesen
Leimbach Liebherr 922 hjulgraver
Leimbach Hitachi ZX210
Scania R730 Skapbil
Scania R620 Lastvaxlar

e21242


Modellbilsbyggaren

Nu laddar vi batterierna till bilarna och till sändarna så vi får en jätte spännande tillställning!
En del av oss åker ner till banan redan på Torsdagen för att resa tält osv.
Är det någon som känner att dom har tid över att komma och hjälpa till, så är ni hjärtligt välkomna.
På torsdag (och ev fredag) kväll tänkte vi grilla, så ta med er en köttbit.

ETT FÖRTYDLIGANDE: anmälningstiden gick ut den 10:de, MEN ni får givetvis komma utan anmälan och köra, men då får ni betala entren själva.

Förhoppningen är att vi ska få till en stor och trevlig träff av detta.
Vid samtal med huvudarrangören som vi träffade igår på Stockholm Truckmeet, så vart dom väldigt imponerade att vi hade fått så många anmälningar och dom kom med en ide inför utställningen 2014.

För dom som ev har missat: "dansken" från: http://rcmodeltruck.dk/butik  att komma och sälja delar

Välkomna till Stängnäs TruckMeet
Sällan inloggad här, skicka vanlig mail till mej om ni undrar över något.
Finns även på FB gruppen: Stockholm Rc Trucks

e21242

Har idag på morgonen fått iväg information till er som har anmält er till detta event.
Har du inte fått denna information så kontakta mig på e-post e21242@hotmail.com

Mvh
Håkan

Rallykalle