Stränges Truck Meet 2013

Startat av e21242, 16 september 2012 kl. 21:09:34

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

ulooslagg

jag kommer med dragbil å trailer 2.4 åker från Stockholm å har en husvagn med mig
även tridembilen med släp å kärra kommer om jag hinner klart å den är åxå 2.4 å 868mzh

e21242

Citat från: ulooslagg skrivet 23 mars 2013 kl. 18:42:37
jag kommer med dragbil å trailer 2.4 åker från Stockholm å har en husvagn med mig
även tridembilen med släp å kärra kommer om jag hinner klart å den är åxå 2.4 å 868mzh

Välkommen

Modellbilsbyggaren

Citat från: tåffår skrivet 23 mars 2013 kl. 18:33:30
Er det noe tilmelding for å overnatte bakomt teltet, må ein betale for å campe der?

Den platsen bakom vårat utställningstält disponerar vi fritt, där ska vi parkera våra bilar(1:1) och våra husvagnar och husbilar INKL övernattningstält för våra deltagande.
Med andra ord kostar inte våran "camping" något.
Väljer man att campa på områdets campingplats så kostar det.

Sällan inloggad här, skicka vanlig mail till mej om ni undrar över något.
Finns även på FB gruppen: Stockholm Rc Trucks

Modellbilsbyggaren

Då har det blivit klart med ytterligare en grej till eventet på Strängnäs, nämligen att "Dansken" kommer och säljer grejer under lördagen.
För dom som inte vet vem "Dansken" är, så driver han näthandeln rcmodeltruck i Danmark.
Det handlar om en webbutik för oss radiostörda.
Väl värt ett besök: http://rcmodeltruck.dk/butik/index.php.
Vill ni spara in på fraktkostnader eller känner att ni kan vänta med att få grejerna så har han lovat att ta med alla beställningar till träffen.
Sällan inloggad här, skicka vanlig mail till mej om ni undrar över något.
Finns även på FB gruppen: Stockholm Rc Trucks

tåffår

Fint det med overnattingen..

Er bare å legge igjenn Visa-kortet hjemme da siden dansken kommer...
Arne-Kristoffer F. Arnesen
Leimbach Liebherr 922 hjulgraver
Leimbach Hitachi ZX210
Scania R730 Skapbil
Scania R620 Lastvaxlar

HillBillyBoy

jag tänkte försöka och ta mej ner till lördagen :) men lämnar nog lastbilen hemma, känns lite onödigt och ta med den för några timmar eller?


Mvh// Lars-Åke.

e21242

Citat från: HillBillyBoy skrivet  4 april 2013 kl. 12:17:46
jag tänkte försöka och ta mej ner till lördagen :) men lämnar nog lastbilen hemma, känns lite onödigt och ta med den för några timmar eller?

Tycker jag inte.
Ta med bilen för man vet ju aldrig vad som händer.
Tror att du blir sugen på att köra när du ser hur kul vi har det.

Dra i väg ett e-post till e21242@hotmail.com med uppgifter så skriver vi in dig för lördagen.

I anmälan skall det stå:


Antal personer:
Namn på alla personer:
Dagar:
Antal fordon:
Typ av fordon:
Frekvenser:


Mvh

HillBillyBoy

ja de har du nog rätt i :) mejl kommer i morgon läre titta upp frekvensen först :)


Mvh// Lars-Åke.

e21242

Kan smyg släppa en liten detalj till detta event.

44 radiostyrda fordon är nu anmälda och jag vet att det är fler på väg.

22 personer är involverade i framförandet av dessa fordon än så länge och fler är på väg.


Ricardo

Rejäl uppslutning må jag säga!  :)  [play]

Jag är sugen på att delta men måste kolla om jag kan, det hänger på om jag får dragbilen färdig och transport dit...
Mvh
Rickard Andersson

Ford Aeromax dc - Zorzi orso tipptrailer
Scania P420 8x8 tungdumper

e21242

Då har det blivit klart med ytterligare en grej till eventet på Strängnäs. Lunda hobby kommer och säljer grejer.
Vill ni spara in på fraktkostnader eller känner att ni kan vänta med att få grejerna så har han lovat att ta med alla beställningar till träffen.
Skriv i beställningen att ni vill hämta den på Strängnäs så tar han med den till mässan för avhämtning.

Modellbilsbyggaren

#26
Klart nu att vi får 1kbm (kubikmeter) med sand (0-8 rörgrav) och 1kbm planteringsjord.
Klart även att ytan blir 18x6 meter med möjlighet att göra den djupare(6 meters måttet).
Det blir jurbedömning av våra bilar, och juryn består av folk som inte har någon anknytning till oss,  på Lördagen mellan 12-13 och fina priser utlovas.
Ström har jag bett om att få framdraget med en 16 A hanske.
En avlyst/avstängd yta är ordnat åt "Kenneth", där han ska få drifta med sin metanollastbil.
Kan även meddela att Rydell & Quick kommer att spela på området.
Sällan inloggad här, skicka vanlig mail till mej om ni undrar över något.
Finns även på FB gruppen: Stockholm Rc Trucks

Power On

Då har jag också anmällt mig.  [play] Kommer på lördag ( heldag) med en Scania R620 och om jag blir färdig, Tamyia 3 axel kyltrailer.
Tar även med en Oktokopter ( mikrokopter) för att filma från luften.
Se hemsida www.kesmi.se

Kenneth

e21242


Modellbilsbyggaren

Anledningen till att vi tjatar om NAMN och antal personer, är att varje deltagare får ett PERSONLIGT passerkort som gäller för hela helgen.
Finns inte erat namn uppskrivet när vi skickar alla uppgifter till huvudarrangören, så erhåller ni inte någon passerkort och får då betala entren ur egen kassa.
Sista anmälningsdag är som tidigare skrivet: SENAST 10 Maj.



Sällan inloggad här, skicka vanlig mail till mej om ni undrar över något.
Finns även på FB gruppen: Stockholm Rc Trucks