Aeroseum, Hobbymässa 2019

Startat av 802°, 8 mars 2019 kl. 09:01:57

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

802°

Rclastbilar/Rcvikings ställer ut i år igen på Modell & Hobby 2019, Aeroseum Göteborg.
Vi kommer ha en bana som vanligt där alla som är intresserade är välkomna att vara med och visa upp sitt R/C fordon i skala 1/14-1/16.  [play]

Skulle man dock bara kunna vara med och ställa ut en dag så får man stå för entré kostnaden själv på 120:-



Instagram = @802dgre

Rune

Hej

Kanske missar om det finns någon tråd om detta. Men jag Thomas och min son William är gärna med. Det har tillkommit en lastbil i flottan så nu har vi utöver den blå Scaniadragbilen även en Mercedes flaklastbil.

802°

Citat från: Rune skrivet 20 mars 2019 kl. 18:25:02
Hej

Kanske missar om det finns någon tråd om detta. Men jag Thomas och min son William är gärna med. Det har tillkommit en lastbil i flottan så nu har vi utöver den blå Scaniadragbilen även en Mercedes flaklastbil.

Ni är mer än välkomna!

Instagram = @802dgre

OBELIX

Jag kommer också, dock utan hjullastare den här gången. Men jag kommer bort och säger hej och fotar lite!

MVH//Robert C
Smeden i Söderköping, Östergötland

802°

Tider inför och på mässan

Nu på fredag är jag och Krankillen på plats och bygger vi monter, vi börjar ca kl 11.00, vill man vara med och bygga så är det bara att dyka upp.
Alla om ska vara med och ställa ut ska vill vi ha på plats 09:15 lör/sön för en kort möte
Mässan stänger kl 17.00 så vi uppskattar om man stannar tills det stänger.

Säg till i vakten att ni är utställare så guidar dom er rätt, respektera Aeroseums funktionärer och regler.

Vi är väldigt tacksamma om man stannar kvar på söndagen och hjälper till att städa och packa ihop [flower]


Instagram = @802dgre

Mad Max

Kan tyvärr inte medverka iår då jag är bortrest. Hoppas ni får en rolig och fin helg  [play]
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

e21242

Kommer med två fordon och två personer.

802°

Stort Tack till alla som var med, helt klart nytt rekord på antal timmar som alla lastbilar, grävmaskiner och hjullastare rullade.
Hoppas vi ses nästa år [play]

Instagram = @802dgre