Bilder Young European Truck Driver 2012

Startat av CGT, 8 september 2012 kl. 17:42:40

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

CGT

Efter dagens besök vill jag visa några bilder på hur det såg ut på "vår" del av Scania dagen.

Man började med att gå en rundvandring i chassi monteringen, som var intressant. Det var mycket folk som vandrade runt i monteringsverkstaden.
Efter att man få se hur man bygger en 1:1 Scania, kom man till våra bilar som är riktiga mästerverk. Här är några bilder för er som missade att komma och titta.

























Avslutar med en dragbil som stod ute på gården.



Detta var några bilder från dagens besök på Scania.
Har någon flera bilder och kommentare så fortsätt på tråden.

(Uppdaterat Bilder KL. 22:44)
MVH/Claes

Scania R620 (Nästan klar)
SEMI TRAILER (under byggnad)

Hajen

Snygg banderoll;) ser roligt ut! Kul med många bilar! Och bro samt lastkaj! Blir ju sugen på köpa en liten gaffeltruck!

e21242

Citat från: Hajen skrivet  8 september 2012 kl. 20:59:00
Snygg banderoll;) ser roligt ut! Kul med många bilar! Och bro samt lastkaj! Blir ju sugen på köpa en liten gaffeltruck!

Det var jätte kul men du borde nog titta på bilderna en gång till för du missade nog den radiostyrda trucken som står på lastkajen <bounce>.

Mvh
Håkan

e21242

Citat från: CGT skrivet  8 september 2012 kl. 17:42:40
Efter dagens besök vill jag visa några bilder på hur det såg ut på "vår" del av Scania dagen.

Man började med att gå en rundvandring i chassi monteringen, som var intressant. Det var mycket folk som vandrade runt i monteringsverkstaden.
Efter att man få se hur man bygger en 1:1 Scania, kom man till våra bilar som är riktiga mästerverk. Här är några bilder för er som missade att komma och titta.


Avslutar med en dragbil som stod ute på gården.


Detta var några bilder från dagens besök på Scania.
Har någon flera bilder och kommentare så fortsätt på tråden.

Hej CGT

Först skulle jag vilja tacka för fina bilder från dagen.
Då man står och kör samt ska svara på folks frågor så hinner man nästan inte ta några bilder skälv.
Av den anledningen så kommer det en liten fråga till dig.

Kan jag få ladda ner dina bilder och använda dem till ett bildspel som kan visas på mässor som vi är på?
Om du skulle ha ett eller flera filmklipp från montern så är jag även intresserad av dom med till en film om vår hobby.

Mvh
Håkan

Rallykalle

Vill passa på att tacka för en trevlig träff

Tyvärr var även jag dålig på att fota men bifogar de bilder jag har från montern

MrLinds

jag lägger upp någon bild som är från mobilen.

CGT

Ja, du kan få använda bilderna. Skall kolla om det finns några fler som är OK.
Kan maila över bilder som du kan använda och eventuelt om det blev några flera.   <happy>
MVH/Claes

Scania R620 (Nästan klar)
SEMI TRAILER (under byggnad)

Tobiase

#7
Mitt bidrag och ett tack till alla som deltog.























Scania dragbil
Scania 3-axlad f.d grusbil, reefersläp

Mullis

Härliga bilder. Måste fråga om det är G Crawlers Bell eller är det någon annans?
/ Mullis

Avesta RC Klubb, member of Avesta Drift Mafia.
Kalmar DRF Projekt

Actros861

Det var G Crawlers, nu står den i mitt garage :D
MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Mullis

/ Mullis

Avesta RC Klubb, member of Avesta Drift Mafia.
Kalmar DRF Projekt

Actros861

MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

Rikard

många fina fordon där, gillar hur ni har gjort det med vägarna, bron och lastkajen
Scania R 620 6x4 Highline

e21242

Citat från: CGT skrivet  8 september 2012 kl. 22:12:21
Ja, du kan få använda bilderna. Skall kolla om det finns några fler som är OK.
Kan maila över bilder som du kan använda och eventuelt om det blev några flera.   <happy>
Tack och gör så.

Mvh
Håkan

Rallykalle