AEROSEUM: Göteborg Modell & Hobby mässa 1-2 april 2017

Startat av krankillen, 25 november 2016 kl. 19:29:57

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

krankillen


Nu är det dags att boka in Göteborg Modell & Hobby mässa 1-2 april 2017 i kalendern.

Den 24 januari 2017 kl 17:00 bjuder vi in till ett uppstartsmöte med information och gemensam diskussion fick jag i ett mail för någon dag sedan :)

tänkte vi kunde sälja in min lastbils matta detta år till dom.  :)

skriv gjärna vad ni tycker eller om ni har några ider´
















Johnny

Tycker jag absolut med mycket bra matta 😀👏🏻🙏

802°

Jag röstar för din matta/bana, den var grymt kul och skön att köra på <tumb>

Instagram = @802dgre

Lumbago

Jag vill gärna vara med och köra 1/87 på mässan och jag tycker det hade varit trevligt och praktiskt om 1/87 och 1/14 kunde ha sina banor intill varandra! :)

Olof

Mvh, Olof!

krankillen

i år ska vi lobba för att vi för att få stå bredvid cafeterian!! drifter killarna ska inte vara där i år.

Olof

Har börjat diskutera detta med Aeroseum!

MEN

Detta förutsätter stort intresse från oss på forumet.
Mvh, Olof!

802°

Citat från: Olof skrivet 13 januari 2017 kl. 08:25:35
Har börjat diskutera detta med Aeroseum!

MEN

Detta förutsätter stort intresse från oss på forumet.

Krankillen har bra kontakt med Sofia på Aeroseum så frågan är nog redan löst ang placering.
Vi var ca 5st som körde konstant på lastbilsmässan på Elmia och det funkade men var jobbigt för man vill ju att montern ska vara levande och rulla hela tiden.
Fler som kör än 5st är ju mycket roligare och det borde väl inte vara något problem att bli runt 10st
Kanske dax att lägga upp en intresselista?


Instagram = @802dgre

Olof

#8
Citat från: 802° skrivet 13 januari 2017 kl. 11:46:31
Krankillen har bra kontakt med Sofia på Aeroseum så frågan är nog redan löst ang placering.
Vi var ca 5st som körde konstant på lastbilsmässan på Elmia och det funkade men var jobbigt för man vill ju att montern ska vara levande och rulla hela tiden.
Fler som kör än 5st är ju mycket roligare och det borde väl inte vara något problem att bli runt 10st
Kanske dax att lägga upp en intresselista?

Inte för att det är relevant men jag, likaså Krankillen har varit med sedan denna mässa startade. Och har alltid haft bra kontakt med Aeroseum.

Jag har själv roddat RCLastbilars monter de senaste åren, men vill ni sköta det så gör ni det.


Har vi folk så montern rullar, absolut.
Men vi kan inte flytta runt andra om vi själva inte levererar.
Mvh, Olof!

802°

Citat från: Olof skrivet 17 januari 2017 kl. 16:24:20
Inte för att det är relevant men jag, likaså Krankillen har varit med sedan denna mässa startade. Och har alltid haft bra kontakt med Aeroseum.

Jag har själv roddat RCLastbilars monter de senaste åren, men vill ni sköta det så gör ni det.


Har vi folk så montern rullar, absolut.
Men vi kan inte flytta runt andra om vi själva inte levererar.



Klart du ska rodda och hålla i detta fortfarande.  [meet]
Jag är bara taggad att få till något grymt


Instagram = @802dgre

krankillen

OLOF!! vi kör det ihop!!   8) kommer du på mötet? vi flyttar runt lite folk  <evilgrin> det kommer bli den bästa montern!!  [laugh]

tobbe

precis vad jag tänkte föreslå men nu var det ju bättre att det kom ifrån någon av er  <tumb> <tumb>
Scania t-Rod
actros gigaspace
Lieberr 944
torped scania t730

krankillen

Tiden går fort!!!! Nu närmar sig mässan med stormsteg!!!  så dom som inte har anmält er på rclastbilar.se GÖR DET!!🙂 eller skick Ett PM till mig med dag ni kommer! Så anmäler jag er på forumet. Kommer ni två dagar alltså lördag och söndag! Samt bor över, Så blir det en bankett på lördag efter stängning med buffé för en rimlig pengar, då får vi tid att träffas och prata skit samt dricka lite öl vin🙂 jag behöver har reda på hur många som äter på lördag kväll!! Kommer komma upp en lista. På det med på forumet för anmälning. Det var allt så länge! Kram

OBELIX

Ska bli kul att komma dit och få träffa er alla och se era fina fordon! Håller på och samlar delar inför mitt bygge, så det blir kameran som jag har med mej "bara"

MVH//Robert C
Smeden i Söderköping, Östergötland

krankillen

hej igen allihop!! vill bara förtydliga en sak, detta är ingen träff bara för oss! Utan det är en mässa, Och på en mässa så är man där för att visa upp hobbyn och prata med intresserade samt köra mycket med sina ekipage!! självklart så ska vi ha det trevligt och så :) men fokus ligger på dom besökande!! jag tycker att man inte kan åka iväg och äta på byn typ. utan man äter i berget. nu är säkert detta självklar för många. men skriver detta ändå. har varit med om folk som försvinner i timmar från montern!! det är inte ok tycker jag. men nu är detta min syn på det.