Lastbils mässan på elmia 24-27 agusti.

Startat av krankillen, 17 maj 2016 kl. 09:49:08

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TRADARN

 [play] Kul med lite jippo på hemmaplan ,som berör våran hobby kommer på torsdag ska snacka med dig vi ses hälsar TRADARN

Battolajnen

Anmäld och klar, fredag och lördag.  <tumb>

En fråga, kommer det finnas grus/sand/sten som man kan tippa och leka runt i?  :)
Mvh Sebastian
Tamiya MAN TGX 26.540
Carson Tipptrailer

krankillen


krankillen

Öppettider - Entré
Mässans öppettider
Onsdag 24 augusti    09.00-17.00
Torsdag 25 augusti    09.00-17.00
Fredag 26 augusti    09.00-17.00
Lördag 27 augusti    09.00-17.00

Mot uppvisande av personligt utställarkort kommer du in på mässan en timme före mässans öppnande och får vara kvar en timme efter mässans stängning.

Tarzzan


Slarvar

Citat från: Tarzzan skrivet 26 augusti 2016 kl. 10:08:42
Monter nr ?

Nummer minns jag inte men typ längst in i hörnet på B hallen hittade jag dom igår ;)

krankillen

#36
ETT stor tack till alla som kom å körde på elmia i veckan!!!!!!!!!!!!! det var helt klart värt allt slit :) bara för att se alla byggen,  mäss arangören var kanon nöjd.

802°

Det är du Krankillen som ska ha ett enormt tack till att ha byggt en sån grym bana med alla hus och små detaljer med skyltar m.m
<hands> <hands> <hands>  [worthy] [worthy] [worthy]
Helt klart roligaste lastbilsbana jag har kört på och en grymt rolig mässa trots långa dagar [play]

Instagram = @802dgre

Johnny

Håller med föregående talare tack så mycket Torbjörn
[worthy]  [worthy] [worthy]

Ronken

Ja en stor klapp på axeln till Torbjörn och alla andra inblandade som fixat en sån grumt rolig monter..
Var riktigt kul å vara med och köra lastbil.. och nu har man en Lista på saker som ska fixas till på min egna bil så den blir ännu bättre  <hands> <hands> <hands> [dance1] [dance1]