Lastbils mässan på elmia 24-27 agusti.

Startat av krankillen, 17 maj 2016 kl. 09:49:08

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

scaniakillen

Jag kommer och kör. Men lite mer info ang pris, "fribiljetter", tider mm vore bra.

krankillen

hej pratade med Peter på habohobby i dag. jag tycker det är jobbigt när man inte får någon info själv. som man kan vidarbefodra till er :(.  mässan är 4 dagar 24-27 augusti. från 09,00-17,00kl. 
peter räknade med "fribiljetter" till dom som kommer å kör :) vad jag förstod, så dom som har ansvaret på elmia, har semester till på måndag. på måndag räknar jag med att det finns svar på dom frågor ni och jag har.

här är en bild på hur platsen ser ut den röda ytan ska vi köra på bredvid habo hobbys monter där pennspetsen ligger ska vi ha laddare och mekhörna. det blir inga bord med bilar på utan dom får stå på parkeringarna på mattan.


vicke rc r620

hinner tyvärr ej komma då jag ska gå på själva mässan bara på fredagen, ska på min kusins konfirmation på lördagen men kommer förbi på fredagen och snackar lite

krankillen


krankillen

hej! nu närmar sig Elmia mässan med stormsteg!!!! :)

Dom som vill komma å köra lastbil får gärna anmäla sig till mig. via min mail. det jag behöver är för och efternamn, samt vilken/ vilka dagar ni ska medverka, och eran mail.
Då kommer det ett mail med en länk som som leder till ett "passerkort" som ni får skriva ut å ha med er. Torbjörns mail är: krankillen@spray.se

krankillen


Olof

Jag har tyvärr inte tid att dyka upp med bil! :(
Ska dock upp över dagen så kommer förbi en sväng. :)
Mvh, Olof!

krankillen

Kul att ni tittar förbi å snackar lite skit 😀

scaniakillen


krankillen


802°

Kommer bli kul detta! Jag kommer ons-lör [play]

Instagram = @802dgre

Volvo FH12

Hej. Har bara en fråga. Måste man ha en släp. Jag har själv ingen

krankillen

nix kom med vad du har. kör med dom släpen som finns.

e21242

Kommer på lördagen och har med mig två personer till som kör.

Mvh
Håkan E

krankillen