Anmälan Tångaträffen 27-29 maj 2016

Startat av cege, 13 mars 2016 kl. 21:10:31

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

SWE IROC

Jag har också kommit hem nu och packat ur prylarna, men det va med nöd och näppe. Pust!  ::)

Jag vill åter tacka alla både nya som gamla rc freaks för en helt otrolig dag, kan lugnt säga den bästa
jag någonsin varit på, helt fantastisk!  <tumb>

Vill särskilt tacka Cege och de som hjälp honom att rodda ihop träffen.  <tumb> <tumb> <tumb>


Det tråkiga va att generatorn på min bil pajade i regnet utanför Västerås med 10 mil kvar hem, inte kul då man står med massa dyra prylar i bilen mitt i natten, hade den bara slutat ladda så skulle det inte blivit något problem då jag har två stora batterier men nu rasade främre lagret så kulorna flög och det började gnista under bilen, då gick ju naturligt vis multiremmen av också = ingen kylning, hade som tur var en gammal extra rem så efter en timmes meck så satt den där, smorde på resterna av generatorn så man kanske skulle kunna ta sig in till Västerås i bästa fall, men det gick att smyga ända hem vilket jag aldrig trodde.

Trasig, väldig trasig, aluspån i hela motorrummet.


Tack för helgen och på återseende.  :)
Mvh // John

Eirike93

Mvh
Erik Halvorsen
Scania R620, 25,25 styckegods, fullhöjd!
XXX Tungdragare, 10x8
4-axlig tipptrailer

Mad Max

Fan va segt med bilen Swe Iroc......men skönt att du ändå kom hem till slut. Kul att du kom och det var kul att se dina fina maskiner  <happy>

En fantastisk helg!! Tack till alla som kom och extra stort tack till Cege  <tumb> Du är grym!!
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

802°

Stort tack för en grym träff!!!!
Ser fram emot nästa

Instagram = @802dgre

cege

Ja det blev riktigt bra!

Tånga är nöjda med vår tillställning!
Tack alla som kom och gjorde detta möjligt!!

Somnade ovaggad när jag kom hem.
Nu laddar vi batterier till nästa år!

// Classe
Det blir aldrig fel, bara annorlunda!