Aeroseum 2016

Startat av Olof, 3 december 2015 kl. 10:30:53

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

cege

När är du där på fredagen Olof?
Jag är flexibel och kan kanske komma lite tidigare.

// Classe
Det blir aldrig fel, bara annorlunda!

Mad Max

Jag kommer på fredagen. Skriv gärna ut tid för fredagen när du vet Olof  <tumb>
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

vicke rc r620

jag kommer ev. på lördagen, får se om jag har något körbart tills dess :-\\

tobbe

ok nu har jag kollat lite närmare också å det är helt klart att jag kommer!!! kommer ner fredag så hjälp kan jag bistå med så önskas är två nätter o mat
Scania t-Rod
actros gigaspace
Lieberr 944
torped scania t730

cege

Jag har att köra med annars Vicke!

// Classe
Det blir aldrig fel, bara annorlunda!

Olof

Kul att ni är så på!!   <happy> <happy>

Vi har tillträde från 11-21:00 på fredag. Jag hoppas jobba halvdag så om inget strular är jag ute vid Aeroseum runt 16 med släpkärra och sand.

Vad säger ni, sand på presenning i år med?
Mvh, Olof!

Mad Max

Det blir kanon Olof  <tumb> Ska också se om jag kan sticka halvdag. Tror du vi har tillgång till stenarna i år igen? Har eventuellt några idéer.
Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Råddeby

Jagvhar dom här för att skärma av ett område eller två



MVH Micke

MAN tippbil, Scania T164 lasväxlare

Olof

Har bokat stenar!   <happy>

Snyggt Råddeby!
Mvh, Olof!

vicke rc r620

återkommer om vad jag kommer ha med mig <beer>

Mad Max

Mvh Kristoffer.
Volvo EC750E HR. Volvo A40G. Komatsu D65PX.

Olof

Cege, har du kvar "gräsmattorna"?

Om ni andra har några roliga nya prylar eller så för montern får ni ju gärna ta med!  <happy>

Facebookevenemang:

https://www.facebook.com/events/1569007923390463/
Mvh, Olof!

Rune

Hej

Jag, Thomas och min son William, vill gärna delta. Vi bor på orust så ni behöver inte ordna med mat och boende för oss.

Vi har en Scania med släp som vi gärna tar med. Deltar på lördag om det går bra?


Olof

Citat från: Rune skrivet  3 mars 2016 kl. 11:16:13
Hej

Jag, Thomas och min son William, vill gärna delta. Vi bor på orust så ni behöver inte ordna med mat och boende för oss.

Vi har en Scania med släp som vi gärna tar med. Deltar på lördag om det går bra?

Va kul!  <happy>
Mvh, Olof!

scaniakillen

Hej, som det ser ut just nu så kommer jag också. Har med mig två Scania dragbilar och en container trailer och en kyl trailer. Ev hänger även en kompis med och han har en Scania dragare. Hoppas på att få ett fartreglage innan mässan annars kanske jag kommer sitta och bygga en del där med om det går bra så publiken får se lite hur det går till. Ska även försöka hinna bygga lite vägskyltar innan. Är lite problem för dekal killen så går ej bra att printa dem. Håller även på att flytta till Jönköping just nu så går åt en del tid på det. Mvh