Reservdels nr och tapatalk fråga!

Startat av ConnyWa, 21 juli 2014 kl. 18:17:15

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

ConnyWa

Bygger en, ja kalla det truescale pickis i 1:10 och tamiyas lastbils fälgar skulle sitta bra!

Skulle vilja ha 22mm supersingle fälg med hex infästning ifram, finns det och vilket reservdels nr har de?

Ibak vill jag ha dubbelmontage/dually gärna 22mm breda däck även här och såklart hexmontering! Reservdels nr?

Och angående tapatalk!

Jag surfar/forumar numera bara via iphone och via tapatalk. Hur söker jag i forumet efter saker så jag slipper dubbelposta och bringa moderatorerna och andra användares vrede över mig?


Actros861

Ja det finns kyltrailern har sådana fälgar, hittar inte numret på de just nu. Kolla ebay brukar finnas där :)
22mm dubbel är jag i princip säker på att det inte finns, annars är dem med hex.

Angående Tapatalk så får man trycka på "T:et" uppe i vänstra hörnet. Nu använder inte jag iPhone men så här ser det ut på min i alla fall

MVH//Anders
Mercedes Actros (MP4) 3363 dragbil. Scania R620 flakbil. Scania T580 grusbil. MAN TGX 41.680 tungdragare.
Kommande bygge: Goldhofer XLE 8 (3+5).

https://www.instagram.com/actros861_rctrucks/

ConnyWa

Tack för svar! Får leta efter
manual till kyltrailern då!
Men alla dubbellfälgar har hex och 30mm breda däck mao!?

Tapatalk i iphone ser tyvärr helt annorlunda ut! Din android verkar innehålla mer funktioner! Eller åtminstånde enklare att hitta!

Ellis

Citat från: ConnyWa skrivet 23 juli 2014 kl. 17:11:50

Tapatalk i iphone ser tyvärr helt annorlunda ut! Din android verkar innehålla mer funktioner! Eller åtminstånde enklare att hitta!

Jag kör med Tapatalk V2.7.3 och iPhone...har samma menyer som Actros visar...
MvH/ Kristoffer
-Scania R470
-McCormic XTX
-Liebherr 574
-Volvo FH16 lastväxlare

ConnyWa

Jag uppdaterade nyss tapatalk och det ser inte likadant ut. Jag tror att det är för att jag fortfarande kör ios 6. Försökte uppdatera ios men saknar utrymme! Löser det!

Är det någon som försökt sig på att smalna av dubbelfälg från 30mm till att passa 22mm? Jag har ändå tänkt ta bort cromet och måla dem!

1314

Ett litet tips: Ugnsrengöring funkar görbra till att ta bort kromet med :-)
/ Jonas
"Jag tänkte börja med bromsarna,lite lättare att flytta på 2 ton om man slipper sikta på nått billigt..."